El paper dels productes reclam a la distribució

un gran magatzem amb prestatges plens de caixes i caixes sobre ells i una galleda groga al mig del passadís, Andries Stock, tècnica d'impressió offset, una fotografia d'estoc, postminimalisme

Definició de productes reclam

Els productes reclam són aquells béns de consum el cost dels quals fa que els consumidors se sentin obligats a visitar un comerç determinat. Aquest concepte ha estat adoptat per nombroses cadenes de distribució, que aprofiten la seva capacitat econòmica per implementar estratègies que, en molts casos, permeten vendre productes per sota del cost de producció. La idea és que els clients, atrets per aquestes ofertes, comprin altres articles que no estan en promoció, generant així un equilibri financer.

Un gir a l’estratègia de promoció

Tradicionalment, el pa ha estat el producte estrella en aquestes tàctiques comercials. Tot i això, els recents canvis han portat les grans superfícies a enfocar la seva atenció cap a un altre aliment popular: el pollastre. Això ha generat preocupacions al sector agrícola, especialment entre els petits productors, que estan veient amenaçada la seva viabilitat.

Denúncies des del sector agrícola

La Coordinadora d’Organitzacions d’Agricultors i Ramaders (COAG) ha expressat la preocupació sobre aquesta pràctica. Segons les estimacions, l’expansió d’aquestes estratègies podria comprometre el futur d’aproximadament 5.000 granges. Eloy Ureña, representant del sector avícola de COAG, ha declarat que no és acceptable atraure clients a costa de perjudicar els productors. Aquesta organització, juntament amb altres sindicats agraris, ha estat buscant establir contractes justos que garanteixin condicions sostenibles per als agricultors.

Les dificultats de negociació

Tot i els seus esforços, les agressives ofertes de les grans cadenes de distribució compliquen les negociacions. La COAG sosté que aquestes tàctiques no només perjudiquen els productors sinó que també alteren la percepció del preu del pollastre al mercat.

Perspectives de les grans cadenes

Des dels supermercats, s’argumenta que allò que COAG considera una estratègia generalitzada, en realitat són promocions temporals. Tot i això, l’organització es manté ferma en la seva posició, i persisteix que aquestes ofertes impacten negativament en l’esforç que fan els productors. Proposen que, per reduir el preu del pollastre, les cadenes de distribució haurien de reconsiderar els marges de benefici en lloc d’exercir pressió sobre els agricultors.

Conseqüències al mercat

Mentrestant, els preus dels productes a les llars continuen incrementant-se. La qüestió queda a l’aire: Realment la tàctica dels productes reclam resulta efectiva a llarg termini o crea un cercle viciós que perjudica tots els actors involucrats?

Related posts

Ciencia de los materiales para un futuro más sostenible Mario Culebras es investigador del Instituto de Ciencias de Materiales de la Universidad de Valencia Mi nombre es Mario Culebras y soy profesor asistente de médico en el Departamento de Química Física, e investigador del Instituto de Ciencias de Materiales de la Universidad de Valencia. Específicamente, es parte del grupo de macromoléculas y coloides para materiales sostenibles, el macrocosmos. Trabajamos para desarrollar nuevas tecnologías y nuevos materiales (8k, mejor calidad, obra maestra, muy detallada: 1.1)

Innovació sostenible: Materials que transformen el futur

La National Science Foundation, que financia gran parte de la investigación científica fundamental en las universidades estadounidenses, está otorgando nuevas subvenciones al ritmo más lento en al menos 35 años. El financiamiento disminuye el contacto prácticamente en todas las áreas de la ciencia, que se extiende mucho más allá de los programas de diversidad y otros objetivos de "despertar" que la administración Trump dice que quiere cortar. Subvenciones financiadas por la National Science Foundation hasta el 21 de mayo ↓ 51% Eso significa menos apoyo para la investigación en etapa temprana que sustenta FUT (8k, mejor calidad, obra maestra, muy detallada: 1.1)

La crisi de finançament amenaça el futur de la investigació científica nord -americana

Una sala de control de alta tecnología llena de actividad, con múltiples pantallas grandes que muestran mapas dinámicos de 'SIG' y imágenes de drones en tiempo real. La habitación está iluminada por suaves luces azules y verdes, creando un ambiente futurista. En primer plano, un equipo diverso de profesionales, incluida una mujer con cabello y gafas negros cortos, monitorea atentamente los datos que se muestran en las pantallas, apuntando a áreas específicas de interés, mostrando colaboración y enfoque. Una pantalla muestra un mapa detallado '3D' de una ciudad con zonas resaltadas para la respuesta 'de emergencia', mientras que otra muestra imágenes en vivo de un área de drones que analiza un área de 'desastre natural', lo que indica una evaluación de daños. En el fondo, una gran ventana revela una vista del horizonte de la ciudad, insinuando el paisaje urbano que se analiza. Los muros están adornados con carteles que muestran la asociación entre 'ESRI' y 'Acre', enfatizando la innovación en 'soluciones geoes

Innovació Geoespacial: Esri i ACRE Revolucionen la Gestió del Territori