Els desafiaments que afecten les vendes de vehicles elèctrics

un cotxe blanc que condueix per un carrer al costat d'un edifici i arbres al fons amb un cartell blau, Dahlov Ipcar, ue 5, una representació digital, panfuturisme

Desafiaments a les vendes de cotxes elèctrics

Les vendes de cotxes elèctrics es veuen obstaculitzades per tres problemes principals. El primer està relacionat amb els preus elevats a què es comercialitzen aquests vehicles. El segon desafiament fa referència a la degradació progressiva de les bateries que els alimenten, mentre que el tercer es vincula amb la insuficient xarxa de carregadors.

S’espera que el primer problema, l’alt cost, es pugui resoldre aviat gràcies a la intervenció de fabricants com Volkswagen o MG. Pel que fa al segon desafiament, nombrosos investigadors estan treballant per desenvolupar bateries més eficients. Tot i això, el tercer problema, relacionat amb la xarxa de carregadors, es presenta com el més difícil de solucionar, com ho demostra una recent enquesta que revela que el 79% dels propietaris de cotxes elèctrics recarreguen a casa seva.

Solucions residencials

Un estudi elaborat per ChargeUp Europe destaca que la recàrrega privada a propietats individuals o col·lectives és l’opció preferida pels propietaris de cotxes elèctrics. A Europa, el 79% de les recàrregues es fan en espais privats, seguit per un 15% de recàrregues al lloc de treball. A més, el 2023 es van instal·lar 5,7 milions de punts de recàrrega en edificis residencials, xifra que s’estima augmentarà a 27,5 milions el 2030. No obstant això, sorgeix un problema als edificis residencials multifamiliars, les infraestructures elèctriques dels quals no estan preparades per a una demanda massiva delectricitat per carregar bateries de cotxe.

Situació a Espanya

A Espanya, el 90% dels propietaris de vehicles elèctrics opten per carregar-los a casa o llocs de treball, cosa que situa el país entre els tres primers del món en ràtio de vehicle i punt de càrrega per a la recàrrega privada. Daniel Schwedhelm, Director a Espanya de Vendes a Empreses de Monta, destaca la importància de reconèixer la rellevància de la recàrrega privada en el context actual, subratllant que comprendre millor la dinàmica entre la recàrrega pública i privada permetrà crear polítiques i estratègies que satisfacin les necessitats dels conductors de vehicles elèctrics a tot Europa.

Privatització de la recàrrega

La privatització de la recàrrega es planteja com una possible solució al desafiament relacionat amb la insuficient xarxa de carregadors, cosa que ressalta la importància de la recàrrega privada o semipública al panorama general de la infraestructura de recàrrega per a vehicles elèctrics.

Related posts

Ciencia de los materiales para un futuro más sostenible Mario Culebras es investigador del Instituto de Ciencias de Materiales de la Universidad de Valencia Mi nombre es Mario Culebras y soy profesor asistente de médico en el Departamento de Química Física, e investigador del Instituto de Ciencias de Materiales de la Universidad de Valencia. Específicamente, es parte del grupo de macromoléculas y coloides para materiales sostenibles, el macrocosmos. Trabajamos para desarrollar nuevas tecnologías y nuevos materiales (8k, mejor calidad, obra maestra, muy detallada: 1.1)

Innovació sostenible: Materials que transformen el futur

La National Science Foundation, que financia gran parte de la investigación científica fundamental en las universidades estadounidenses, está otorgando nuevas subvenciones al ritmo más lento en al menos 35 años. El financiamiento disminuye el contacto prácticamente en todas las áreas de la ciencia, que se extiende mucho más allá de los programas de diversidad y otros objetivos de "despertar" que la administración Trump dice que quiere cortar. Subvenciones financiadas por la National Science Foundation hasta el 21 de mayo ↓ 51% Eso significa menos apoyo para la investigación en etapa temprana que sustenta FUT (8k, mejor calidad, obra maestra, muy detallada: 1.1)

La crisi de finançament amenaça el futur de la investigació científica nord -americana

Una sala de control de alta tecnología llena de actividad, con múltiples pantallas grandes que muestran mapas dinámicos de 'SIG' y imágenes de drones en tiempo real. La habitación está iluminada por suaves luces azules y verdes, creando un ambiente futurista. En primer plano, un equipo diverso de profesionales, incluida una mujer con cabello y gafas negros cortos, monitorea atentamente los datos que se muestran en las pantallas, apuntando a áreas específicas de interés, mostrando colaboración y enfoque. Una pantalla muestra un mapa detallado '3D' de una ciudad con zonas resaltadas para la respuesta 'de emergencia', mientras que otra muestra imágenes en vivo de un área de drones que analiza un área de 'desastre natural', lo que indica una evaluación de daños. En el fondo, una gran ventana revela una vista del horizonte de la ciudad, insinuando el paisaje urbano que se analiza. Los muros están adornados con carteles que muestran la asociación entre 'ESRI' y 'Acre', enfatizando la innovación en 'soluciones geoes

Innovació Geoespacial: Esri i ACRE Revolucionen la Gestió del Territori