Dacia: De marca low-cost a competir amb Seat, Citroën i Kia

Dacia busca canviar la seva imatge de marca

Un dels principals objectius de Dacia els darrers anys ha estat desfer-se de l’etiqueta de marca low-cost i posicionar-se com un competidor directe de fabricants generalistes com Seat, Citroën i Kia. Amb l’ajuda de Renault, la marca romanesa ha estat modernitzant la seva gamma de models per oferir més qualitat, equipament i tecnologia, acostant-se així als seus rivals de segment.

El nou Duster mostra l’avenç de Dacia

Un exemple clar d’aquest avenç és el nou Dacia Duster, l’últim model llançat per la marca a Europa. Aquest vehicle ha millorat significativament en termes de qualitat percebuda, equipament i tecnologia, acostant-se cada cop més als seus competidors directes.

El Bigster: el següent pas de Dacia

Però Dacia no es conforma amb l’èxit del Duster i està preparant el proper llançament: el Bigster. Aquest model es posicionarà a la part alta del catàleg de la marca i serà el primer C-SUV a la història de Dacia. Tot i que encara no se n’han revelat tots els detalls, s’espera que el Bigster ofereixi una qualitat de materials similar a la dels seus competidors generalistes, especialment en les versions més equipades.

El futur prometedor de Dacia

El futur de Dacia es veu prometedor amb el llançament del Bigster el 2025. S’espera que aquest model es converteixi en un dels més venuts de la seva categoria, igual que la nova generació del Duster. Aquests vehicles representen l’avenç i l’essència renovada de la marca i ofereixen qualitat, equipament i tecnologia a preus assequibles.

Related posts

Consells per obtenir un planxat durador i cura dels cabells

El nou fitxatge masculí de la sèrie ‘And Just Like That’

La nova col·lecció de Parfois et captivarà i et farà oblidar les rebaixes