La fiabilitat, el criteri principal per escollir un cotxe nou

La importància de la fiabilitat en lelecció dun cotxe

Tot i que els fabricants de cotxes a Espanya i Europa centren les campanyes comercials en aspectes com el disseny, el consum i el preu, l’últim estudi realitzat per l’Organització de Consumidors i Usuaris revela que el principal criteri per escollir un cotxe nou és la fiabilitat.

Dels gairebé 30.000 enquestats de nou països diferents i amb 276 models de cotxes diferents, el 39% va afirmar que la fiabilitat és el criteri principal en comprar un cotxe nou. Aquesta xifra supera àmpliament altres criteris com el preu, el disseny o el consum.

L’èxit de les marques japoneses a Europa

La fiabilitat és un dels principals arguments de les marques japoneses a Europa, i aquest estudi de l’OCU no n’ha estat una excepció. De fet, set de les deu marques més ben valorades són japoneses, cosa que demostra l’èxit i la bona feina dels fabricants japonesos tant en cotxes nous com en cotxes de segona mà.

L’Outlander de Mitsubishi: una opció fiable al mercat de segona mà

Mitsubishi, una marca japonesa, es posiciona al novè lloc d’aquest estudi, per darrere de compatriotes com Lexus, Toyota, Subaru o Suzuki. No obstant això, això parla molt bé de la qualitat de fabricació de Mitsubishi. El model destacat és l’Outlander, un híbrid endollable que va obtenir la millor puntuació en fiabilitat en aquest estudi.

Igual que passa amb altres models de marques com Lexus, Toyota o Honda, la bona feina de Mitsubishi en la fabricació de cotxes els converteix en opcions interessants a llarg termini, sempre que se segueixin els manteniments recomanats pels fabricants.

Related posts

Il Giustino: Una Immersió en l’Òpera Barroca de Vivaldi

El futur de la literatura en català: entre gegants i independents

Descobreix les novetats literàries catalanes per Sant Jordi