L’èxit de marques tradicionals a Europa
En els darrers anys, marques com Renault, Peugeot, Toyota i Volkswagen han dominat les carreteres europees, gràcies a les seves decisions encertades en el desenvolupament de models populars.
L’inesperat ascens de Jeep
Sorprenentment, Jeep, una marca que prèviament no havia aconseguit un gran èxit a Europa, ha emergit com un competidor destacat al continent. Això és degut a l’extraordinari exercici del seu model més assequible, desafiant les expectatives de molts.
El fenomen del Jeep Avenger
El Jeep Avenger ha superat totes les expectatives i ha acumulat més de 100.000 comandes en menys de dos anys. Aquest èxit ha validat lestratègia de la marca, demostrant la demanda dun SUV urbà amb capacitats tot terreny.
Reconeixement i projeccions
El director de Jeep a Europa, Eric Laforge, ha expressat la satisfacció per l’excepcional rendiment del Jeep Avenger. Aquest model, amb el seu disseny atractiu, àmplia gamma de motors i excel·lent relació qualitat-preu, es perfila com un referent en la seva categoria, desafiant models consolidats com el Renault Captur, el Peugeot 2008, el Volkswagen T-Roc i el Toyota Yaris Cross.