El reality de Telecinco continua sent el rei de dimecres a la nit. La vuitena entrega de L’illa de les temptacions 7 aconsegueix un 16.1% de share i 1.262.000 de televidents (de 22:52 a 01:34h), fet que suposa un lleuger augment respecte al programa anterior (+0.3 i +11.000) .
L’espai presentat per Sandra Barneda és l’únic que supera el milió d’espectadors de mitjana al prime time. El segueix de prop El Peliculón de Antena 3, que anota un 11.4% i 933.000 amb l’estrena d’Al descobert (de 23.07 a 01.05 h). El film francès s’imposa al cine de La 1, que perd força amb El Justiciero. La pel·lícula protagonitzada per Bruce Willis, que solia triomfar a les nits dels diumenges, no aconsegueix repetir l’èxit entre setmana i es queda amb un 8.8% i 854.000 (de 22:53 a 00:31h).
A laSexta, Generación Top (4.9% i 486.000) torna després d’una setmana sense emissió i millora les seves dades, encara que segueix sent una opció feble. La docuserie Bribones: Al cor de l’aventura s’estrena a Cuatro amb un discret 3.7% i 368.000, molt per sota dels registres que aconseguia la seva antecessora. En guàrdia: dones contra el crim, que va tancar la setmana passada per sobre del 6 %.
Els programes més vistos de dimecres per cadenes
Aquests són els espais que van liderar el share a cadascuna de les cadenes principals:
L’informatiu més vist va ser Antena 3 Noticias 1, amb un 21,8% de quota. El programa més seguit del dia va ser Pasapalabra (Antena 3), que va reunir 3.276.790 espectadors i un 25.6% de share a les 21.02.
Les dades d’audiència del dia i del mes
Aquestes són les quotes de pantalla de les cadenes el dia i el mes, segons les dades de Kantar Media:
Els programes més destacats de cada cadena
A continuació, t’oferim una selecció dels espais més rellevants de cada cadena, amb les dades d’audiència respectives:
Antena 3
Telecinc
La 1
laSexta
Quatre
La 2
Totes les dades d’audiència d’aquest informe són amb convidats i amb segones residències, l’estàndard del sector acordat per les cadenes amb Kantar Media i acceptat pels anunciants. Kantar Media, com a fabricant de la base de dades que conté els índexs d’audiència, és la propietària exclusiva de la informació subministrada a Vertele. Qualsevol utilització o reutilització de les dades i ús indegut dels productes Kantar Media S.A. donarà lloc a les responsabilitats legals corresponents.