L’estudi de consum a Manlleu realitzat per la Diputació de Barcelona

Manlleu, part de l’estudi de consum de la Diputació de Barcelona

La Diputació de Barcelona ha dut a terme un estudi sobre el consum en diverses poblacions i comarques, i Manlleu ha estat inclosa en aquest estudi. L’objectiu de l’anàlisi era comprendre les preferències dels consumidors per millorar les polítiques comercials en el futur.

Resultats de l’estudi

A través de 700 enquestes telefòniques, incloent 20 realitzades a Manlleu, l’oferta comercial del municipi ha rebut una puntuació mitjana de 6,47 sobre 10.

Aspectes Positius

Els horaris, la professionalitat dels comerciants i la manca d’aglomeracions van ser destacats positivament pels enquestats a Manlleu.

Aspectes Negatius

Els preus, la manca de varietat en l’oferta d’oci i la limitada presència de restaurants, cafeteries i bars van ser els aspectes més mal valorats pels participants.

Un punt rellevant és que les dones continuen sent les principals responsables de les compres domèstiques, realitzant el 63% de les compres dins del municipi.

Related posts

Mercadona revoluciona el seu assortiment amb formatges renomenats

El misteri de l’apagada: una crisi elèctrica sense precedents a Espanya

Els viatges d’Imserso 2025-2026: Una nova era per a pensionistes