Rakuten amplia la seva presència a Europa amb nous acords en el sector de les telecomunicacions i la televisió

Rakuten TV i els seus acords amb empreses de telecomunicacions i plataformes de TV

Rakuten, la coneguda empresa de serveis en línia, ha anunciat recentment una sèrie de nous acords amb empreses de telecomunicacions i plataformes de televisió a Europa. Aquesta estratègia forma part dels plans de Rakuten per expandir-se i oferir contingut de qualitat als clients d’aquestes companyies

Segons Cédric Dufour, CEO de Rakuten TV, aquests acords són un dels principals pilars de l’estratègia de l’empresa i tenen com a objectiu augmentar l’abast del negoci Rakuten TV va iniciar aquesta estratègia l’any 2022 a través del seu soci Orange a Espanya, i ara està ampliant la seva presència a altres països europeus

La col·laboració amb les empreses de telecomunicacions

Aquests acords amb les empreses de telecomunicacions són part d’una associació més amplia amb les firmes del grup Rakuten. Rakuten Symphony proporciona la infraestructura a l’empresa de telecomunicacions alemanya, mentre que Rakuten Advertising gestiona l’inventari de publicitat de Rakuten TV Aquesta col·laboració permet a Rakuten TV oferir un millor servei als seus clients i expandir-se a nous mercats

El contingut de Rakuten TV

Rakuten TV ofereix una àmplia selecció de contingut als seus clients a Europa. L’empresa compta amb més de 18.000 títols de TVOD (transaccional VOD, lloguer/compra) i més de 4.000 pel·lícules de contingut gratuït suportat amb anuncis (AVOD) A més, Rakuten TV disposa de diverses sèries de TV, documentals i títols propis

Aliances amb les principals plataformes de TV

Rakuten TV té com a objectiu treballar amb les principals plataformes de TV a Europa. L’empresa ja ha estès el seu acord amb 1&1, oferint més de 6.000 títols disponibles per lloguer i compra (TVOD) A més, Rakuten TV ha anunciat una nova línia de treball per maximitzar la distribució dels seus serveis, amb aliances amb plataformes com Agilte TV i Masmedia TV Aquestes aliances permeten als clients de les operadores de telecomunicacions accedir al contingut de Rakuten TV

La presència de Rakuten TV a Barcelona

Rakuten TV ha inaugurat recentment unes noves oficines centrals a Barcelona, amb més de 180 treballadors. Aquestes oficines, ubicades al 22@, són el centre d’operacions de Rakuten TV per reforçar el seu posicionament a Europa L’empresa ofereix als seus clients accés a TVOD, AVOD i FAST a tot Europa, amb un fort enfocament en l’streaming i la llibertat de triar el contingut

En resum, Rakuten està ampliant la seva presència a Europa mitjançant acords amb empreses de telecomunicacions i plataformes de televisió. Aquesta estratègia permet a Rakuten TV oferir un millor servei als seus clients i expandir-se a nous mercats. Amb una àmplia selecció de contingut i aliances amb les principals plataformes de TV, Rakuten TV està consolidant la seva posició com a referent en el sector de les telecomunicacions i la televisió

Related posts

Mercadona revoluciona el seu assortiment amb formatges renomenats

El misteri de l’apagada: una crisi elèctrica sense precedents a Espanya

Els viatges d’Imserso 2025-2026: Una nova era per a pensionistes