L’Atleti-Barça, el partit més vist de diumenge, supera amb escreix les notícies i els realities

El duel de titans entre l?Atlètic de Madrid i el Futbol Club Barcelona acapara l?atenció del públic

El partit entre l’Atlètic de Madrid i el Barcelona, ​​corresponent a la jornada 29 de LaLiga, s’ha convertit en l’esdeveniment esportiu més seguit de diumenge, superant amb escreix els informatius i els realities més populars de la televisió espanyola.

Una audiència excepcional

El matx, emès per DAZN LaLiga 1 i DAZN LaLiga 2, ha registrat una quota de pantalla del 12,3% i ha estat seguit per 1.668.000 espectadors, una xifra que supera àmpliament l’audiència dels informatius més vistos del dia.

El canal principal, DAZN LaLiga 1, ha acaparat la major part de l’audiència, amb un 12% de quota i 1.635.000 espectadors, mentre que el canal secundari, DAZN LaLiga 2, ha marcat una dada residual del 0,3% i 35.000 espectadors.

L’Atleti-Barça, líder indiscutible de la franja horària

El partit de futbol ha liderat la seva franja horària d’emissió, superant amb escreix els principals canals de televisió. Ha superat per 2,4 punts a La 1 (Telediario 2 + La pel·lícula de la setmana), per tres punts a Telecinco (Informatius Telecinco 21h + Supervivents: Connexió Hondures) i per 3,3 punts a Antena 3 (Antena 3 Noticies 2 + Secrets de família) en les gairebé dues hores d’emissió.

A més, el matx també s’ha endut el minut d’or, amb 1,9 milions d’espectadors a les 21.41 h.

El futbol, ​​rei de les audiències

El futbol torna a demostrar el seu poder de convocatòria i es converteix en el contingut més seguit de la televisió espanyola. L’Atleti-Barça ha superat amb escreix els programes més populars de les principals cadenes, demostrant que l’esport continua sent un imant per a les audiències.

El minut d’or, un moment àlgid

El minut d’or, aquell moment en què l’audiència arriba al punt àlgid, ha estat per al partit de futbol entre l’Atlètic de Madrid i el Barcelona. A les 21:41h, 1,9 milions d’espectadors estaven pendents del matx, fet que demostra el gran interès que va despertar el partit entre dos dels equips més importants d’Espanya.

Les cadenes temàtiques de pagament, a l’alça

Les cadenes temàtiques de pagament segueixen guanyant terreny a les audiències. DAZN, que va emetre el partit entre l’Atlètic de Madrid i el Barcelona, ​​ha aconseguit una quota del 15,6% al dia, superant les cadenes generalistes tradicionals com Telecinco (9,9%), Antena 3 (9,1% ) i La 1 (8,7%).

Related posts

Canvis Decisius al Madrid: El Futur de Lucas Vázquez i l’Arribada d’Alexander-Arnold

Deco revela els plans de fitxatge del Barça: enfocament innovador

Lamine Yamal: La Renovació que Pot Canviar el Futur del Barça