Un error en la narració digital
En un sorprenent gir d’esdeveniments, els Indianapolis Colts van publicar un vídeo d’anunci de programació que ràpidament va atreure Ire i que posteriorment va ser enderrocat. El clip, temat al voltant del popular joc Minecraft, va comptar amb un controvertit segment que representava a Miami Dolphins el receptor ampli Tyreek Hill, que va ser capturat per les autoritats.
El contingut controvertit
El vídeo va mostrar un dofí digital adornat amb el nom de “Hill” al seu jersei, amb 10 anys, ja que va ser “arrestat” per la Guàrdia Costera. Aquesta elecció creativa, destinada a implicar els fans a través de l’humor, es va trobar amb Backlash, i va demanar als Colts que eliminessin el vídeo en unes hores de la seva publicació.
La caiguda i les reaccions
La ràpida supressió no va passar desapercebuda, i els Texans de Houston van ser els primers a comentar la situació. Malgrat les consultes, els Colts encara no han de proporcionar una resposta oficial sobre l’incident.
Els problemes legals de Tyreek Hill: un fons complex
El recent pinzell de Tyreek Hill amb la llei es va produir fora de l’estadi de Hard Rock, on va ser citat per violacions de trànsit abans de l’obertura de la temporada del seu equip. Tot i que els càrrecs van ser acomiadats, la història de Hill està marcada amb diverses qüestions legals, cosa que afegeix capes a la percepció del públic sobre ell.
Incidents passats i el seu impacte
A l’abril, la policia va intervenir durant una pertorbació domèstica a la residència de Hill, tot i que ell i la seva dona van mantenir que no es va produir cap altercat físic. A més, una demanda civil de la influencer Sophie Hall afirma que va causar la seva greu lesió durant una lliçó privada de futbol. El passat de Hill també inclou investigacions sobre denúncies d’abús de menors i un recurs culpable d’assalt domèstic el 2015.
Les tendències en el calendari de la NFL es mostren
L’incident fa llum sobre les tendències en evolució de la NFL sobre els anuncis del calendari. Els equips s’han recorregut cada cop més a formats innovadors que incorporen elements de la cultura pop, l’humor i la creativitat del pop per implicar les seves bases de fans.
Inspiracions creatives d’altres equips
Franquícies com els Falcons d’Atlanta i les Carolina Panthers han posat la barra alta amb revelacions d’estil cinematogràfiques, des de tràilers temàtics “Game of Thrones” fins a l’estètica de videojocs retro. Els Chargers de Los Angeles també van cridar l’atenció amb un muntatge de memòries d’Internet, mostrant la diversitat i la creativitat en la manera en què els equips presenten els seus propers horaris.
Mirant endavant: lliçons apreses
L’experiència recent dels Colts serveix de recordatori de la línia fina entre l’humor i la sensibilitat en el màrqueting esportiu. A mesura que els equips continuen innovant en els seus enfocaments, és crucial tenir en compte les implicacions més àmplies de la seva missatgeria, sobretot quan s’entrecreu amb problemes de la vida real que afecten els esportistes.