Una Setmana de Compres amb Enfoc Sostenible
Del 3 al 10 de maig, la ciutat d’ Igualada va vibrar amb la celebració d’una nova edició de Slow Shopping, una iniciativa que busca revitalitzar el comerç local a través d’una experiència de compra més conscient i relaxada.
Noves Estratègies per a Atraure Clients
Enguany, l’Ajuntament, a través de la seva Àrea de Comerç, va realitzar un balanç optimista sobre l’esdeveniment, destacant la participació de més de 50 negocis locals. La campanya no només va mantenir el seu enfocament en fomentar el comerç de proponia, sinó que també va incorporar innovacions clau per alinear-se amb les tendències de consum actuals.
Un canvi en el calendari
Una de les principals innovacions va ser la reprogramació de les dates, resultat d’una proposta d’ Igualada Comerç, que buscava sincronitzar l’esdeveniment amb l’ambient previ al Rec.0, una estratègia dissenyada per atreure més visitants a les botigues locals.
Digitalització i Sostenibilitat: un Nou Rumbo
En un gir cap a la modernitat, la campanya d’aquest any va precedir dels tradicionals mapes impresos, optant en el seu lloc per la creació d’una plataforma web: www.gualadaslowshopping.cat. Aquesta eina no només és amigable amb el medi ambient, sinó que també facilita als usuaris accedir a informació sobre les botigues participants, promocions, activitats i estacionaments.
Una eina per al Futur
El regidor de Comerç, Jordi Marcè, va emfasitzar la importància d’aquesta digitalització, afirmant que “aquesta edició ha marcat un punt d’inflexió”, destacant l’acollida positiva per part del públic.
Premis i Sorpresses per als Compradors
Durant la setmana de Slow Shopping, els clients que van realitzar compres en els comerços participants van tenir l’oportunitat de participar en sorteigs especials. A través d’ un codi QR i un formulari digital, els compradors podien guanyar emocionants premis, incloent un vol en globus i entrades per a cinema i teatre.
Bestiars de la Rifa
Els afortunats guanyadors van ser celebrats en un esdeveniment la setmana passada, on es van lliurar els premis en presència del regidor Marcè.
- [‘Vol en globus: Fina Palomas Castellví’, ‘Entrades de cinema: Michelle Navarrete, Jaume Lacasa Farreras, Montserrat Sellarés Bolós, Jaume Sendiu Pallerols, Marta Salgado Juan’, ‘Entrades de teatre: Alicia Lardies, Sonia Caellas, Mar Martí Montaner, Yessica Ruiz, Maite Sevilla Clavero’, ‘Voles captius: Claudia Gilart Brunet, Jordina Guillamet Clota, Cristina Carcasona Roura, Carola Oliveras Vilaseca, Glòria Sánchez Horcas, Sergi Barrientos Domènech, Monica Cuadras, Benedicta Castellano Mazo, María Dolores Carol Enajas, Isabel Mensa Diaz, Magda Canela Llorens, Dolors Valero, María Domènech Tomàs, Encarni Portugés Pastor, Eva María Sabaté González’]
Tancament amb Alegria i Comunitat
La clausura de la campanya es va dur a terme el 10 de maig, amb activitats per a nens a la plaça de Cal Font i un tancament del trànsit al carrer Òdena, on els comerços van exhibir els seus productes a l’aire lliure, creant un ambient festiu i de comunitat.
Mirant Cap al Futur
Amb aquesta reeixida edició, Igualada reafirma el seu compromís amb el Slow Shopping, establint una proposta que no només promou el comerç local, sinó que també s’adapta a les necessitats i expectatives dels consumidors contemporanis.