Un esdeveniment renovat per al comerç local
Del 3 al 10 de maig, Igualada va viure una nova edició de l’Slow Shopping, una iniciativa que va comptar amb la participació activa de més de 50 comerços locals. L’Ajuntament, mitjançant l’Àrea de Comerç, ha destacat els èxits d’aquesta campanya, que ha evolucionat per adaptar-se als nous hàbits de consum.
Una plataforma digital per a un nou món de compres
Un dels canvis més significatius d’aquest any ha estat la creació de la web www.igualadaslowshopping.cat, que substitueix els tradicionals plànols impresos. Aquesta eina digital no només facilita l’accés a la informació sobre els comerços participants, sinó que també inclou promocions i activitats, tot en un format sostenible.
Una resposta positiva a la digitalització
El regidor de Comerç, Jordi Marcè, va ressaltar que aquesta edició ha estat un punt d’inflexió, amb un èmfasi notable en la digitalització, la qual ha rebut una resposta entusiasta dels ciutadans.
Sorteigs i premis que atrauen clients
Durant la setmana de l’Slow Shopping, els clients tenien l’oportunitat de participar en sortejos especials. Utilitzant un codi QR, podien registrar-se per guanyar premis atractius com un vol en globus o entrades per al cinema i el teatre.
Els guanyadors dels premis
Els afortunats guanyadors han estat: Fina Palomas Castellví (vol en globus), i un grup de participants que van guanyar entrades per al cinema i el teatre, així com vols captius durant l’European Balloon Festival.
Un tancament festiu per a una campanya exitosa
La campanya es va clausurar el dissabte 10 de maig amb activitats per a nens a la plaça de Cal Font, mentre que el carrer Òdena es va convertir en un espai festiu amb comerços exposant els seus productes al carrer.
Amb aquesta edició, Igualada reafirma l’Slow Shopping com un model innovador i sostenible per promoure el comerç local, adaptant-se a les necessitats actuals dels consumidors.