Incidències en les línies de Rodalies: usuaris afectats i alternatives de transport

un tren entrant a una estació de tren amb gent caminant a l'andana i un tren a les vies darrere seu, Colijn de Coter, colors saturats, una foto d'estoc, neoisme

Usuaris afectats per les incidències en les línies de Rodalies

Els usuaris de les línies RG1 i R1 de Rodalies s’han vist afectats per les incidències que han ocorregut aquest dilluns. Alba Hernández, una passatgera assídua que es dirigeix des de Montgat a la Plaça Catalunya o Sants Estació per després anar a la Zona Franca, ha manifestat que aquestes incidències han provocat un retard de 20 o 30 minuts respecte al temps habitual de viatge. Altres usuaris també han expressat la seva preocupació i han demanat més coordinació i informació per facilitar la connexió entre el tren i el metro.

Alternatives de transport

Els usuaris han criticat que les alternatives de transport, com el metro o els busos fins a la capital catalana, no cobreixen la demanda generada per les incidències a les línies de Rodalies (https://www.softcatala.org/resum-de-textos-en-catala/). Malgrat els reforços en el servei de Transport Metropolità de Barcelona (TMB) i Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), moltes persones han experimentat un augment del temps de viatge. Alguns estudiants, com Nil Domínguez de la Universitat Pompeu Fabra, han calculat que ara trigaran uns 40 minuts en arribar al seu destí, en lloc dels habituals 25 minuts (https://www.softcatala.org/resum-de-textos-en-catala/).

Manca de coordinació i senyalització

Els usuaris han coincidit en assenyalar la manca de coordinació i senyalització per connectar l’estació de Rodalies de Badalona amb la del metro Badalona Pompeu Fabra. Aquesta falta de connexió adequada ha generat congestió de vehicles a la zona i ha obligat el trànsit rodat a aturar-se més temps del normal per deixar pas als passatgers que provenen del tren. A més, l’estació del metro Badalona Pompeu Fabra ha experimentat una gran afluència de persones, concentrant-se principalment a l’extrem dels combois, sense personal que distribueixi als usuaris.

Reforços en el servei de transport

Per fer front a les incidències a les línies de Rodalies, TMB i FGC han reforçat el servei de transport. Al metro, s’han afegit dos trens més de l’habitual en hora punta i s’ha augmentat el nombre de trens a la tarda (https://www.softcatala.org/resum-de-textos-en-catala/). Pel que fa a FGC, s’ha augmentat la capacitat de la línia del Vallès, amb trens cada 2,5 minuts a Sant Cugat i cada 5 minuts a Terrassa i Sabadell. A més, s’ha reforçat el servei entre Barcelona i Martorell a la línia Llobregat-Anoia.

Related posts

La escena captura un evento comunitario vibrante celebrado en la 'Biblioteca Jersey', llena de energía y entusiasmo. En primer plano, 'Jenny Stafford', una mujer de mediana edad con cabello corto y rizado, está sentado en una mesa rodeada por un pequeño grupo de estudiantes ansiosos. Ella está enfocada intensamente en una hoja táctil de Braille, sus dedos se deslizan suavemente sobre los puntos elevados mientras intenta descifrar las letras. Su expresión es una mezcla de concentración y alegría, lo que refleja su determinación de dominar este "nuevo lenguaje". Cerca, un voluntario del 'Royal National Institute of Blind People (RNIB)' relojes con una sonrisa de apoyo, lista para ayudarla. El fondo presenta pancartas coloridas que celebran '200 años de Braille', adornados con imágenes de libros de Braille y citas inspiradoras sobre independencia y comunicación. Las mesas se configuran con varios materiales de aprendizaje Braille, incluidas las tarjetas del alfabeto y los juegos táctiles, invitando a otros asist

Connexions empoderadores: el renaixement de l’educació braille

Predicciones de la Premier League: ¿Qué tan precisos eran los expertos en BBC Sport? ¿Alguien vio el triunfo del título de la Premier League de Liverpool? No lo hicimos. Ninguno de los 30 expertos en la BBC que pedimos elegir los cuatro primeros antes de que comenzara la temporada predijo que los Rojos serían campeones: los más cercanos fueron Stephen Warnock y Fara Williams, quienes dijeron que el equipo de Arne Slot terminaría en segundo lugar. Pero no estaban solos para equivocarse. La 'supercomputadora' de OPTA puede decirle las posibilidades exactas de su equipo de WI (8k, mejor calidad, obra maestra, muy detallada: 1.1)

Victòries imprevistes: el títol de Liverpool i els passos predictius

El hombre camina 400 km para descubrir tesoros de Essex Un influencer de las redes sociales ha descrito a Essex como "como 100 condados diferentes en uno" después de caminar 400 km (249 millas) para ayudar a impulsar el orgullo local. James Lawrence, conocido por sus seguidores como hombre sobre el país, viajó en una ruta serpenteante desde Epping a Harwich, y luego de regreso al sur abrazando gran parte de la costa a Tilbury. Su proyecto recibió fondos del Consejo del Condado de Essex y organizará un libro y un cortometraje sobre sus hallazgos. "Ha (8k, mejor calidad, obra maestra, muy detallada: 1.1)

Explorant Essex: un viatge de descobriment i connexió