La realitat de les estratègies dels bars per guanyar més diners

L’astúcia dels bars

Al nostre país, hi ha una expressió popular que diu: ‘Feta la llei, feta el parany’. Aquesta frase s’ajusta perfectament a la realitat dels bars, on sempre es busca trobar petites escletxes per obtenir beneficis econòmics. Els bars han desenvolupat estratègies enginyoses per incentivar els clients a consumir més cervesa del que s’ha planejat, amb l’objectiu d’augmentar els guanys.

Una daquestes estratègies consisteix a oferir ofertes temptadores que fan creure als clients que estan obtenint una bona oferta, quan en realitat estan pagant més del necessari. Per exemple, alguns bars ofereixen galledes de cervesa a un preu similar al d’unes poques ampolles individuals. Això porta els clients a pensar que estan obtenint una ampolla extra de forma gratuïta, però en realitat, l’objectiu del bar és que els clients consumeixin més cervesa a la segona ronda per acompanyar la persona que s’ha quedat sola bevent. Aquesta pràctica és poc coneguda pels clients, però s’ha repetit moltes vegades als bars del nostre país.

Una altra estratègia utilitzada pels bars és enganyar els clients amb les dimensions de les canyes, els dobles i els cinquens. Sovint, aquests gots guarden més similituds de les que es podrien esperar, cosa que porta els clients a creure que estan obtenint més quantitat de cervesa de la que realment estan consumint. Aquesta pràctica ha estat demostrada en vídeos que usuaris de tot el món han compartit en xarxes socials, mostrant que una copa més gran no sempre equival a més quantitat de cervesa.

La preferència per la cervesa freda

És ben sabut que als amants de la cervesa els agrada que estigui ben freda. Això és perquè la cervesa freda té un sabor més intens d’alcohol que quan es troba a temperatura ambient. La química explica aquest fenomen, ja que la temperatura afecta la forma com s’organitzen les molècules d’aigua i etanol presents a les begudes alcohòliques, cosa que altera altera el seu sabor. A més, la graduació alcohòlica també influeix en el sabor de la cervesa, ja que com més concentració d’alcohol, es produeix un canvi en la química de la beguda. Per tant, la combinació duna temperatura adequada i una graduació alcohòlica òptima permet gaudir al màxim del sabor de la cervesa.

Conclusions

En resum, els bars utilitzen diverses estratègies per augmentar els seus guanys, com ara oferir ofertes enganyoses i jugar amb les dimensions dels gots de cervesa. A més, la preferència per la cervesa freda es deu a la manera com la temperatura i la graduació alcohòlica afecten el sabor de la beguda. Aquestes pràctiques són poc conegudes pels clients, però és important estar informats per prendre decisions conscients en consumir a bars i restaurants.

Related posts

Connexions empoderadores: el renaixement de l’educació braille

Victòries imprevistes: el títol de Liverpool i els passos predictius

Explorant Essex: un viatge de descobriment i connexió