Preparatius per a la Celebració
L’edició de 2024 de la Transvulcània Adidas Terrex es troba a punt per a la seva imminent celebració, amb tots els detalls meticulosament planificats i una gran oferta per als participants, acompanyants i seguidors de les curses de muntanya.
L’illa de La Palma serà l’epicentre del món esportiu en aquesta especialitat del trail running i tornarà a adquirir rellevància a nivell internacional gràcies a l’exhaustiva cobertura que ha preparat l’organització de la prova palmera. Aquesta retransmissió estarà dotada de tecnologia d’avantguarda i un desplegament tècnic que garantirà que no es perdi ni un sol detall de les curses.
Cobertura global
Amb el suport de drones, càmeres portades per corredors específics, càmeres muntades en ciclistes i corredors d’elit seguits per GPS, la Transvulcània Adidas Terrex desplegarà un dispositiu tecnològic sense precedents. Això permetrà que seguidors dels cinc continents se submergeixin en l’experiència dels atletes mentre recorren els senders de l’Illa Bonita.
En total, s’hi habilitaran 60 canals de televisió per transmetre l’emoció d’aquesta edició. La cobertura s’iniciarà a través dels canals de la prova a Facebook i Youtube, on s’oferirà el desenvolupament del Quilòmetre Vertical, que iniciarà l’edició de 2024 de la Transvulcània Adidas Terrex a partir de les 17:00 hores de dijous, dia 9.
El dissabte 11 de maig serà el dia principal de la prova, amb la disputa de les altres tres distàncies i la retransmissió via streaming des dels canals de Facebook i Youtube, des de les 8:30 fins a les 15:30. La narració estarà a càrrec de periodistes en espanyol i anglès, amb l’objectiu d’arribar al nombre més gran d’espectadors a nivell nacional i internacional.
La Televisió Canària també transmetrà en directe des de les 11.00 fins a les 14.30 hores, com és tradició en altres edicions, portant l’emoció de la prova a totes les llars canàries.
Promoció Internacional
En concloure l’esdeveniment, es difondrà a nivell internacional allò que s’ha esdevingut en aquesta edició, que tornarà a ser un referent en la promoció de La Palma a nivell internacional. Això s’aconseguirà a través del poder de la campanya de màrqueting televisiu i del seu streaming.
A més, el resum de les diferents distàncies programades s’emetrà a través d’Sportactive, un programa que es pot gaudir mitjançant la plataforma d’entreteniment que ofereixen les aerolínies Iberia Express i Air Nostrum.