Impacte de la revisió d’infraestructures sobre les empreses locals
Un important projecte d’infraestructura ha llançat una ombra sobre les empreses locals a Oxford, amb el tancament de Botley Road des d’abril de 2023. Aquest tancament forma part d’una iniciativa més gran de 161 milions de lliures destinada a revitalitzar l’Oxford Station, que s’espera que duri fins a l’agost del 2026.
Tensió financera i demana suport
Com a resposta a la interrupció continuada, cinc empreses locals han fet el pas dràstic per aturar els seus pagaments de tipus empresarial, citant pèrdues insostenibles. Busquen assistència financera immediata per meteoritzar la tempesta.
Passos de ferrocarril de xarxa a
Network Rail ha reconegut la difícil situació d’aquests negocis, comprometent -se a proporcionar suport i orientació a mida per navegar per les complexitats de la reducció de la tarifa empresarial. Un portaveu va destacar el seu compromís amb la col·laboració amb els grups d’interès locals.
Implicació del govern i solucions futures
En una correspondència recent, el ministre ferroviari, Lord Hendy, va assegurar que el diputat East East, Anneliese, que els esforços estan en marxa per finalitzar les solucions per als afectats a la carretera de Botley. Inclou diàlegs en curs amb Network Rail destinats a proporcionar assistència pràctica.
Compromís amb l’agència de l’oficina de valoració
L’Agència de l’Oficina de Valoració (VOA) també es troba en el bucle, afirmant que, si bé no poden abordar casos concrets, es dediquen activament a les empreses afectades. Van assegurar que les sol·licituds de reducció de tarifes s’accelerarien el màxim possible.
Veus des de la primera línia
Els empresaris locals han expressat les seves frustracions de manera viva. Zack Iqbal, de First Stop Spanner Works, va transmetre el sentiment que aquesta zona se sent “tancada per als negocis”, mentre que Tom Rainey, propietari de la casa Porter i el punter, va reportar una caiguda del 10% dels ingressos, etiquetant la situació com a pèssima.
Un estand per a la supervivència
Rainey, un dels cinc propietaris empresarials que va deixar de pagar les tarifes, va descriure la seva postura com una mesura necessària, encara que extrema, per a la supervivència. “Si condueix a repercussions legals, així sigui”, va dir, destacant la desesperació que molts sentien.
Mirant endavant
A mesura que es desplega la situació, les empreses locals es mantenen esperançades per a mesures de suport que poden ajudar a mitigar les càrregues financeres imposades pel tancament de la carretera. El diàleg entre les empreses locals, el govern i les agències d’infraestructures serà fonamental per determinar la viabilitat futura d’aquests negocis.