Margot Robbie: més enllà del cinema
Margot Robbie, la resplendent actriu australiana que ha conquerit Hollywood, està obrint un nou capítol a la seva vida professional que va més enllà dels focus i càmeres. Amb un acurat equilibri entre carisma, intel·ligència i esperit emprenedor, Robbie ha demostrat que el seu talent va molt més enllà de les habilitats actorals, esdevenint una reeixida empresària. Des del seu paper revelador a ‘El Lobo de Wall Street’, Margot Robbie ha estat una força imparable a la indústria cinematogràfica.
Una visió empresarial
Lluny de conformar-se amb la fama a la pantalla gran, l’actriu ha canalitzat la seva energia creativa cap al món dels negocis. Al costat del seu marit Tom Ackerly, Robbie ha incursionat en diverses àrees, mostrant una aguda capacitat empresarial que competeix amb el seu talent actoral. La versatilitat de Robbie es reflecteix en la diversitat de les seves emprenedories, demostrant una habilitat innata per detectar oportunitats de negoci prometedores.
Papa Salt: el toc refinat a la ginebra
Un dels projectes més rendibles de Robbie és la marca de ginebra, Papa Salt. Aquesta aventurar-se al competitiu món de les begudes alcohòliques premium ha estat un moviment estratègic encertat. ‘Això és molt més senzill; és més fàcil predir les coses. Podeu dissenyar això en un full de càlcul d’una manera que no podeu dissenyar una idea en una pel·lícula. Les nostres passions són les pel·lícules i les begudes, i ara hem complert totes dues,’ va confessar l’actriu en una entrevista concedida a The Sunday Times, comparant l’estabilitat del negoci de les begudes amb la imprevisibilitat de la indústria cinematogràfica. Papa Salt no és només un altre producte al mercat; és el reflex del gust refinat i la visió empresarial de Robbie. La marca ha capturat l’atenció dels coneixedors i s’ha establert com una opció sofisticada en un mercat saturat.
LuckyChap: la productora innovadora
L’emprenedoria de Robbie no es limita a les begudes. La seva productora, LuckyChap, s’ha convertit en una força significativa a Hollywood. Amb èxits com ‘Jo, Tonya’, ‘Saltburn’ i la recent sensació ‘Barbie’, LuckyChap ha mostrat un excel·lent ull per a projectes innovadors i rendibles. La filosofia darrere de LuckyChap va més enllà de la simple producció de pel·lícules taquilleres; Robbie i el seu equip estan compromesos a explicar històries úniques i donar veu a nous talents. Aquest enfocament ha resultat no només en èxits de taquilla, sinó que també ha posicionat la productora com un agent de canvi a la indústria. L’èxit de ‘Barbie’, que va recaptar més de 1.400 milions de dòlars a nivell mundial, és una prova de l’instint comercial de Robbie.
Equilibri entre actuació i negocis
Amb el seu creixent imperi empresarial, sorgeix la pregunta: Margot Robbie podria retirar-se del cinema i viure còmodament dels seus negocis? La resposta és un sí rotund. Tot i així, coneixent la passió de Robbie pel seu art, és poc probable que abandoni completament l’actuació. El que és clar és que Margot Robbie ha transcendit el paper d’estrella de cinema per convertir-se en una empresària visionària. La seva capacitat per equilibrar una carrera estel·lar en l’actuació amb emprenements reeixits la posiciona com un exemple a seguir per a artistes que busquen diversificar les seves carreres.