Revaping Day Day Dismout: els cardenals Fresc

Un canvi de tendències d’assistència

En les darreres setmanes, l’atmosfera que envolta l’estadi Busch s’ha transformat en un fort contrast amb l’energia vibrant normalment associada als jocs de St. Louis Cardinals. L’estadi que una vegada desconcertant presenta ara les llacunes notables assistents, especialment en els nivells superiors, on les seccions estan buides. Un recent partit contra els Los Angeles Angels va registrar un alarmant mínim de només 20.309 aficionats, la participació més baixa des del debut de l’estadi el 2006.

Comprensió de la caiguda d’assistència

While the Cardinals have historically drawn crowds of over three million fans in a season, the current attendance figures paint a different picture. Actualment, l’equip promedia 28.623 aficionats per partit, situant -los al centre de la classificació de la lliga. Malgrat una actuació encomiable al camp, els Turnstils no reflecteixen l’èxit de l’equip.

Estratègies de compromís dels fanàtics

Reconeixent el repte, la gestió dels cardenals no està prenent la caiguda a la lleugera. Estan explorant de manera proactiva maneres innovadores per millorar l’experiència dels fanàtics a l’estadi. Bill DeWitt III, president de l’equip, va destacar la necessitat de fer més atractius els jocs. “Ens comprometem plenament a fer que l’experiència del dia del joc sigui emocionant per als nostres fans”, va afirmar.

Una nova visió per a les experiències del dia del joc

Per rejovenir l’experiència dels fanàtics, l’organització ha introduït Anuk Karunaratne, un executiu experimentat conegut pel seu treball amb Toronto Blue Jays. El seu paper se centra en revitalitzar les operacions empresarials i millorar l’experiència global dels assistents. “Comprendre les necessitats dels nostres fans és primordial”, va remarcar Karunaratne, destacant la importància de connectar -se amb els nous fans existents i potencials.

Atreure un públic més jove

L’orientació a una demografia més jove s’ha convertit en un punt focal per als cardenals. Iniciatives com 5 dòlars de divendres a la nit tenen com a objectiu crear un ambient social, completat amb opcions de menjar i entreteniment assequibles. Aquesta estratègia pretén transformar el joc en un esdeveniment animat en lloc d’una ocasió esportiva.

Millores innovadores a l’estadi

A més dels esdeveniments socials, l’equip està modernitzant els aspectes tecnològics del joc. Les actualitzacions recents al marcador de l’estadi inclouen estadístiques avançades, atenent tant als aficionats casuals com als aficionats al beisbol. “Volem assegurar -nos que els aficionats que aprecien les complexitats del joc tinguin una experiència convincent”, va explicar Karunaratne.

Experiència sonora renovada

Els cardenals també han revisat els seus sistemes d’àudio per proporcionar una experiència sonora a mida per a diferents seccions de l’estadi. Oferint diferents paisatges sonors, des de la música fins a les emissions en directe, l’organització pretén millorar l’atmosfera general.

Mirant endavant: equilibrar la tradició i la innovació

Si bé l’organització té ganes d’abraçar noves estratègies, segueixen sent conscients de la seva llei base de fans. L’equilibri de l’entreteniment modern amb experiències tradicionals de beisbol és crucial. A mesura que s’acosten els mesos d’estiu, els cardenals estan disposats a provar les seves noves iniciatives, amb l’esperança de reactivar l’emoció que abans va omplir l’estadi.

En última instància, els cardenals es comprometen a evolucionar amb la seva audiència mentre honra la rica història del joc. “El nostre objectiu és crear una experiència d’entreteniment de classe mundial que ressoni amb tots els nostres aficionats”, va concloure Karunaratne, posant l’escenari per a un futur prometedor.

Related posts

Campions del príncep William Rangers al documental de la nova vida salvatge

Enmig de la crisi: les denúncies de l’arma química del Sudan provoquen la resposta dels Estats Units

Viatge de la U2: elaborar el so de demà enmig del llegat