Estratègies de promoció del turisme a Sitges
L’Oficina de Turisme de la ciutat de Sitges està implementant una sèrie d’iniciatives per reforçar la imatge de la ciutat com a destinació turística atractiva tant a nivell nacional com internacional. Amb l’arribada de la primavera, s’estan duent a terme diverses accions promocionals per posar en relleu la versatilitat de les situacions, orientades tant al turisme de vacances com a les reunions i esdeveniments.
Esdeveniments clau per a la promoció de Sitges
Recentment, Sitges va participar en l’esdeveniment “All About People”, celebrat a la Costa Brava, un fòrum internacional que es centra en el turisme de ratolins. Aquest esdeveniment va oferir una plataforma ideal per presentar l’oferta turística de Sitges a Agències Britàniques. A més, es va registrar un episodi del programa de TVE ‘Earth’, que mostrarà aspectes del paisatge, la cultura i la gastronomia de la ciutat.
Connexions internacionals i oportunitats de xarxa
El departament també va estar present el dia de l’Oficina de Convencions Espanya de Munic, on es va fer una presentació dels ratolins des de Sitges al mercat alemany. Així mateix, va participar en una reunió organitzada per DTI Manager, en el context de la xarxa de destinacions turístiques intel·ligents.
Activitats promocionals al maig
El mes de maig promet ser igualment actius en termes de promoció turística. El 14 de maig, el departament, en col·laboració amb l’agència de turisme català, organitzarà un viatge de familiarització per a agents de viatges i mitjans de comunicació de Moldàvia i Ucraïna, coincidint amb una nova connexió aèria entre Chisinau i Barcelona.
Interacció amb el mercat europeu i noruec
Entre el 16 de maig i el 19 de maig, es celebrarà el Fòrum de ratolins i luxe de M&I, on s’establiran contactes amb professionals del turisme d’Europa i Amèrica del Nord. A més, el 21 de maig, Sitges rebrà una delegació d’empresaris turístics de Noruega per compartir el seu model de gestió de turisme i el seu ric patrimoni cultural i arquitectònic.
Perspectives futures: enogastronomia i sostenibilitat
Cap a finals de maig, el 27 d’aquest mes, es farà una reunió de referència, en col·laboració amb l’Agència de Turisme Catalana i la Diputatió de Barcelona. Aquest esdeveniment se centrarà en l’intercanvi de bones pràctiques relacionades amb el turisme sostenible, cultural i enogastronòmic entre diferents empresaris i municipis turístics.
Centreu -vos en la gastronomia per al futur
De cara al mes de juny, s’espera que continuï amb la promoció de Sitges, fent un èmfasi especial en l’enogastronomia, en el marc del reconeixement de Catalunya com a regió mundial de la gastronomia 2025. Les accions inclouran viatges de familiarització per a agents internacionals especialitzats i participació en l’esdeveniment Catalunya ”, que se centraran en la generació de gasos regionals.