Transforming Play: El poder de l’aprenentatge a l’aire lliure a Bradford

Revitalitzar l’activitat física per a joves desfavorits

A Bradford, una iniciativa innovadora està remodelant el paisatge de l’activitat física dels nens, especialment per a aquells que provenen de procedències econòmicament desfavorides. Les troballes recents posen de manifest l’impacte significatiu del programa JU: MP, un projecte recolzat per Sport England, que ha estat fonamental per fomentar el moviment entre els nens durant els últims cinc anys.

Conclusions de recerca interessants

Un estudi complet realitzat per un equip col·laboratiu de Born in Bradford, el Bradford Teaching Hospitals NHS Foundation Trust i la Universitat de Bradford van revelar estadístiques convincents. Els nens que participen en JU: MP han vist augmentar la seva activitat física general durant més de 70 minuts setmanals, un assoliment notable que subratlla l’efectivitat del programa.

L’activitat de la setmana i el cap de setmana augmenta

La investigació posa de manifest un augment de gairebé sis minuts en l’activitat moderada a vigorosa els dies laborables, juntament amb una reducció de més de 21 minuts d’inactivitat durant els caps de setmana. Aquest canvi s’atribueix a activitats a l’aire lliure estructurades integrades al currículum escolar.

Involucrar escoles i comunitats

La iniciativa JU: MP ha col·laborat activament amb les escoles locals per fomentar una cultura de moviment. L’acadèmia de St James, una institució primària d’Allerton, serveix d’exemple primordial, implicant nens de 5 a 14 anys en diverses experiències d’aprenentatge a l’aire lliure.

Una nova experiència a l’aula

Chris Wainman, el líder de l’aprenentatge de PE i a l’aire lliure de l’Acadèmia, va expressar entusiasme pel programa, assenyalant: “Aquesta iniciativa permet als nens sortir dels límits de les aules tradicionals, permetent -los aprendre i créixer en un vibrant entorn exterior”.

Expressió creativa a través de la natura

Les sessions setmanals a l’aire lliure permeten als estudiants participar en activitats com ara construir fosses de foc, elaborar densos i explorar l’expressió artística. Wainman va assenyalar: “Per a alguns nens, els paràmetres de l’aula poden ser difícils, però un cop estiguin fora, la seva creativitat floreix. Sovint produeixen peces d’art destacades que potser no creen a l’interior ”.

Les implicacions més àmplies de JU: MP

Lisa Dodd-Mayne, directora executiva de Sport England, va destacar la importància d’aquest programa, afirmant: “A tota la nació, l’accés a les oportunitats d’activitat física és sovint dictat per l’entorn, que és inherentment injust”.

La doctora Sally Barber, una figura líder en la iniciativa JU: MP, va reflexionar sobre l’esforç col·lectiu de la comunitat, dient: “L’èxit de JU: MP il·lustra el poder de la col·laboració comunitària per fomentar l’activitat física en la vida diària dels nens”.

Mirant endavant: un model per a iniciatives futures

Com que JU: MP continua evolucionant, estableix un precedent per a programes similars a tot el Regne Unit, demostrant que amb el suport i l’estructura adequats, els nens poden prosperar físicament i de manera creativa. La iniciativa no només posa l’accent en la importància de l’activitat física, sinó que també redefineix el paper de l’aprenentatge a l’aire lliure en l’educació, obrint el camí cap a una generació futura més sana.

Related posts

Impacte de les regulacions energètiques sobre els lloguers a curt termini al sud-oest

AFC Wimbledon: perseguint el llegat a Wembley una vegada més

Navegació per a les noves aigües: el doble impacte de l’acord comercial a la indústria del Regne Unit