Clàudia Malagelada, una actriu santfeliuenca guanya el Premi Gaudí a millor actriu revelació

una mujer sentada en una silla roja en un teatro con asientos rojos detrás y una pared negra detrás, Adrienn Henczné Deák, cine, retrato de un personaje, escuela de barbizon

L’èxit de Clàudia Malagelada

Clàudia Malagelada, una talentosa actriu santfeliuenca, ha estat reconeguda amb el Premi Gaudí a millor actriu revelació per la seva destacada interpretació a la pel·lícula “Creatura”, dirigida per Elena Martín.

En aquesta producció cinematogràfica, Malagelada dóna vida al personatge adolescent de la Mia, el qual ha captivat l’atenció del públic i la crítica especialitzada. Amb una actuació commovedora i autèntica, l’actriu ha superat altres nominades com Ainara Elejalde per “Els encantats”, Alicia Falcó per “Las buenas compañías” i La Dani ‘Dani F.Pou’ per “Te estoy amando locamente”.

L’emoció de la nit de premis

Malagelada recorda amb emoció la nit de lliurament dels Premis Gaudí. Amb el cor palpitant i els nervis a flor de pell, l’actriu va afrontar amb valentia la cerimònia, agraint la companyia i el suport de les altres persones nominades a la mateixa categoria.

Tot i no tenir un discurs preparat, Malagelada va expressar la seva gratitud amb paraules sinceres i va concloure el seu agraïment amb una frase memorable de la pel·lícula: “a mi també em bota la vulva!”. Aquesta declaració va provocar rialles i aplaudiments, demostrant l’espontaneïtat i l’encant de l’actriu.

El camí cap als Premis Goya

La pròxima parada per a Clàudia Malagelada és la cerimònia dels Premis Goya, on també està nominada a la categoria de millor actriu revelació. L’actriu reconeix que els Goya representen un pas més gran en la indústria cinematogràfica, però manté una perspectiva humil, afirmant que estar nominada ja és un premi en si mateix.

A més del reconeixement a Malagelada, la pel·lícula “Creatura” ha estat guardonada amb cinc premis més, entre els quals es destaquen millor pel·lícula, millor direcció per Elena Martín, millor actor secundari per Àlex Brendemühl, millor actriu secundària per Clara Segura i millor muntatge.

Suma’t al projecte de periodisme independent

Si vols formar part d’aquest projecte de periodisme independent i de proximitat, tens l’oportunitat de ser soci de premium.cat per una quota anual de 40 euros. Així, podràs contribuir a la difusió d’informació de qualitat i acompanyar-nos en aquesta aposta per un periodisme compromès amb la comunitat.

Related posts

Ahora está claro que estar presente en las redes sociales es casi esencial para un grupo de Castellera que quiere continuar creciendo y ganando visibilidad. De hecho, en las redes sociales, las clasificaciones de pandillas son diferentes y pueden ser muy diferentes. Es cierto que hay grupos con más nombres que tienen más seguidores e interacción porque son más conocidos, pero las redes son un espacio donde, si lo hace bien, puede crecer mucho el nivel de Casteller que tiene. Solo (8k, mejor calidad, obra maestra, muy detallada: 1.1)

La Importància de les Xarxes Socials en el Creixement Casteller

Un espacio vibrante de 'oficina' lleno de energía 'periodística', donde un grupo diverso de 'periodistas' se reúne en torno a una gran 'mesa de conferencias' ovalada. La habitación es brillante, iluminada por la luz natural que transmite a través de 'grandes ventanas' adornada con 'cortinas transparentes' que revolotean suavemente en la brisa. En las paredes, hay 'artículos de noticias' y 'premios' enmarcados que muestran los logros del equipo. Un 'periodista', un hombre de mediana edad con gafas, presenta apasionadamente una nueva 'propuesta de proyecto' en una 'pantalla' digital, mientras que otros escuchan atentamente, tomando notas en sus computadoras portátiles. Una mujer joven con cabello rizado levanta la mano para hacer una pregunta, su expresión ansiosa y comprometida. En el fondo, una 'pizarra' está llena de coloridas 'notas adhesivas' y diagramas que describen varios 'proyectos de medios'. Una estación de café en la esquina presenta una selección de 'tazas' y una 'cafetera', insinuando las largas h

Noves oportunitats per a mitjans: subvencions per a projectes de comunicació

En un conjunto de entrevistas bellamente iluminadas, Verónica Sánchez se sienta con gracia en un sillón antiguo, exudando elegancia que recuerda a la década de 1920. El telón de fondo presenta un fondo de pantalla intrincado con patrones florales en pasteles suaves, evocando el encanto de una época pasada. Una pequeña mesa ornamentada a su lado contiene una delicada taza de té de porcelana, su diseño se hace eco del arte de la época. Verónica, vestida con un vestido fluido e inspirado en el período adornado con encaje y lentejuelas sutiles, tiene su cabello peinado en olas suaves, que recuerdan al clásico glamour de Hollywood. Su expresión está animada mientras habla, mostrando su entusiasmo por su papel en 'La Favorita 1922'. La iluminación cálida resalta sus rasgos, lanzando un brillo suave que mejora la atmósfera nostálgica. En primer plano, un micrófono vintage captura la esencia de la entrevista, simbolizando su conexión con el mundo de la televisión y la narración de historias. La escena está llena de u

Verónica Sánchez: Un viatge a la comèdia amb ‘La Favorita 1922’