Inici » Els treballadors del 112 lluiten per una millora del servei d’emergències

Els treballadors del 112 lluiten per una millora del servei d’emergències

by premium.cat
un grupo de personas paradas afuera del frente de una tienda con una bolsa blanca frente a ellos y una fila de personas afuera, Dai Xi, posprocesamiento, fotocopia, prensa privada

Els treballadors del 112 reclamen la internalització del servei

Els treballadors del 112 de Reus (Tarragona) i Zona Franca de Barcelona estan lluitant per una millora del servei d’emergències. Els sindicats representants dels treballadors han explicat que preveuen noves mobilitzacions per seguir reclamant la internalització del servei. Aquesta demanda ha estat traslladada als grups parlamentaris per tal de conscienciar sobre la necessitat d’internalitzar el servei i millorar les condicions laborals dels treballadors.

La falta de personal afecta la qualitat del servei

Els treballadors denuncien una manca de personal crònica que repercuteix en la pèrdua de trucades d’emergències importants. Aquesta situació afecta la capacitat de resposta en casos com incendis, violències de gènere o ofegaments a la platja. Els treballadors exigeixen una millora en les condicions laborals per tal de garantir un servei d’emergències professional i eficient.

La necessitat de la internalització del servei

Els treballadors del 112 reclamen la internalització del servei per tal de millorar la seva situació laboral i garantir un servei d’emergències de qualitat. Actualment, el servei està gestionat per una empresa externa, però els treballadors consideren que la internalització seria beneficiosa per a tots. Malgrat les promeses del Govern, encara no s’ha pres cap mesura en aquest sentit.

La precarietat laboral i salarial

Els treballadors del 112 denuncien les condicions precàries en les quals treballen, així com la precarietat salarial. Els torns de nit es cobren a un preu molt baix i els caps de setmana treballats no són remunerats adequadament. A més, hi ha hagut casos d’assetjament laboral i sexual dins del servei, els quals no han estat prou atesos per l’empresa. Els treballadors demanen una millora en les condicions laborals i salarials per tal de garantir una conciliació familiar adequada i un tracte respectuós.

La importància d’un servei d’emergències professional

Els treballadors del 112 destaquen la importància d’un servei d’emergències professional i eficient. Consideren que és responsabilitat de la Generalitat garantir un servei de qualitat i no invertir en intermediaris. La internalització del servei seria una solució per pal·liar els problemes actuals i millorar la resposta en situacions d’emergència.

Conclusió

Els treballadors del 112 estan lluitant per una millora del servei d’emergències. Reclamen la internalització del servei per tal de millorar les seves condicions laborals i garantir un servei de qualitat. La falta de personal i les condicions precàries són alguns dels problemes que afecten el servei actualment. És responsabilitat de la Generalitat prendre les mesures necessàries per garantir un servei d’emergències professional i eficient.

You may also like

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00