Inici » L’excel·lència del servei hospitalari a la comarca de la Garrotxa

L’excel·lència del servei hospitalari a la comarca de la Garrotxa

by PREMIUM.CAT

Puntuacions sobtades en l’avaluació anual de la Fundació Hospital d’Olot i Comarcal de la Garrotxa

La Fundació Hospital d’Olot i Comarcal de la Garrotxa ha rebut recentment els resultats de l’avaluació anual realitzada pel Departament de Salut, que es basa en les percepcions dels usuaris respecte als serveis sanitaris. En aquest sentit, el Pla d’Enquesta de Satisfacció (Plaensa) de l’any 2023 ha posat de manifest que l’atenció primària proporcionada per l’hospital olotí supera la mitjana regional catalana.

Destaquen les puntuacions dels Centres d’Atenció Primària

El Centre d’Atenció Primària de la Vall d’en Bas i Hostoles i el de Sant Joan les Fonts, gestionats per la fundació hospitalària, han obtingut puntuacions de 8,75 i 8,58 respectivament. Aquestes xifres els situen per sobre de la mitjana catalana, fixada en 7,72.

Altes puntuacions i àrees d’optimització

A la Vall d’en Bas i Hostoles, el 96% dels usuaris manifesten la seva intenció de tornar al centre, destacant-se una avaluació excel·lent en la majoria de les preguntes. Les àrees d’optimització assenyalades es relacionen amb la facilitat per aconseguir una cita i la puntualitat de les consultes.

Pel que fa a Sant Joan les Fonts, també s’han registrat altes puntuacions en la majoria dels índexs avaluats, amb menció especial a la facilitat per aconseguir una cita i la puntualitat, tot i que es reconeix la necessitat de millorar la possibilitat d’expressar la opinió dels pacients.

Responsabilitats en l’atenció sanitària local

La Fundació Hospital d’Olot i Comarcal de la Garrotxa gestiona dues de les àrees bàsiques de salut de la comarca, situant-se com a referent en la zona. En contraposició, la responsabilitat de les àrees d’Olot i Besalú recau en l’Institut Català de la Salut.

You may also like

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00