La UdG acull la tercera edició del TTM, un esdeveniment per a professionals i estudiants del sector turístic i hostaler
El proper dijous, 29 de febrer, la Universitat de Girona (UdG) serà l’escenari d’una jornada dedicada a analitzar i promoure la satisfacció i la motivació en el món laboral del turisme i l’hostaleria. Es tracta de la tercera edició del Tourist Talent Management (TTM), una iniciativa impulsada per la Fundació Jordi Comas Matamala, en col·laboració amb CETT Fundació i la Fundació Climent Guitart, que pretén contribuir a la creació d’un pacte pel talent turístic a Catalunya, que el converteixi en un model per a altres destinacions.
El TTM és un espai de trobada i d’aprenentatge per a professionals i estudiants de turisme i hostaleria, que volen conèixer, debatre i aplicar estratègies per millorar el clima laboral i fer més atractiu treballar en aquest sector, clau per al desenvolupament econòmic i social del país. La jornada, que tindrà lloc a la Facultat de Dret de la UdG (Campus de Montilivi), portarà per títol “Satisfacció i motivació en el món laboral: experiències i estratègies en el sector del turisme i l’hostaleria” i estarà moderada per Jordi Grau, periodista i president de la junta de Girona del Col·legi de Periodistes de Catalunya.
Els pilars del benestar laboral en el sector turístic i hostaler
La jornada es basarà en quatre eixos principals: les bases fonamentals del benestar laboral, els reptes específics per a la seva aplicació, les innovacions d’èxit i els desafiaments i requeriments actuals i futurs. Amb aquests temes, es volen oferir eines i recursos per a comprendre i millorar la satisfacció i la motivació dels treballadors i treballadores del sector turístic i hostaler, així com per a fidelitzar i retenir el talent.
La jornada comptarà amb la participació de diversos experts i expertes en el camp del turisme, l’hostaleria, la gestió de persones i la comunicació, que exposaran les seves experiències i estratègies en aquest àmbit. A més, es facilitarà l’intercanvi d’idees i opinions entre els assistents, amb la finalitat de generar un debat constructiu i enriquidor.