Inici » Com s’adapta el Mobiliari d’Oficina als Nous Temps

Com s’adapta el Mobiliari d’Oficina als Nous Temps

by PREMIUM.CAT

L’impacte de la COVID-19 a la cultura laboral

La crisi sanitària provocada per la COVID-19 ha suposat un canvi radical en la manera de treballar de moltes empreses. Davant la necessitat de garantir la seguretat i la salut dels empleats, s’han implementat mesures com la flexibilitat horària o el teletreball, que permeten als treballadors conciliar millor la vida personal i professional, així com aprofitar el seu temps per a altres projectes o aficions.

Un altre aspecte que ha guanyat rellevància és el disseny de l’espai de treball. És essencial que el mobiliari d’oficina sigui adequat, confortable i pràctic. Les cadires i les taules d’oficina han de tenir un disseny ergonòmic que s’ajusti a l’alçada i la postura dels treballadors, que passen moltes hores asseguts davant de l’ordinador. Si els mobles no són apropiats, poden provocar molèsties al coll oa les espatlles, que a la llarga poden derivar en problemes més seriosos.

La importància del benestar laboral per a la productivitat

El benestar laboral és un factor determinant per al rendiment. Segons un estudi de la Universitat de Harvard, la millor manera de millorar la productivitat és tenir un equip compromès. Quan els treballadors se senten valorats i recolzats, estan més motivats i menys estressats.

El mobiliari còmode i funcional ajuda a crear un bon ambient de feina. Proporciona als teus empleats cadires d’oficina amb suport lumbar i alçada regulable perquè puguin mantenir una postura correcta, i escriptoris amb prou espai per realitzar les seves activitats de forma eficaç.

Crea un espai acollidor i familiar

La tendència “Home-like” ha vingut per quedar-s’hi. Les empreses busquen millorar la satisfacció dels empleats creant zones agradables on puguin descansar i relacionar-se amb la resta de companys. Es poden equipar amb sofàs, butaques, pufs i taules baixes. També seria convenient afegir elements decoratius com coixins i plantes per donar-li un toc més casolà.

Aposta pels espais oberts

És la tendència més destacada en disseny d’oficines per al 2024. El concepte d’“oficina oberta” no és una cosa nova, de fet, Google va ser una de les primeres empreses tecnològiques que va apostar per aquesta nova visió a les seves oficines de Silicon Valley com una forma estimular la col·laboració, la creativitat i la comunicació entre els empleats.

Tot i que la pandèmia va frenar temporalment aquesta transició, amb la tornada a la normalitat moltes empreses van decidir eliminar les barreres físiques per afavorir la interacció entre els membres de l’equip i l’intercanvi d’idees.

El mobiliari doficina ha de permetre als empleats moure lliurement i treballar en diferents àrees segons les seves preferències. Per això sovint es fan servir mobles mòbils i modulars que s’adapten fàcilment als canvis de mida de l’equip ia la dinàmica dels espais de treball.

Fomenta la inclusió i la diversitat

És important que el mobiliari d’oficina promogui un entorn inclusiu on tots els treballadors se sentin còmodes. Això implica prioritzar l’accessibilitat i el benestar, per exemple, una taula d’escriptori que es pugui ajustar a l’alçada d’un empleat amb cadira de rodes sense haver de fer ajustaments addicionals.

Compromet-te amb el medi ambient

És una resposta a la preocupació creixent pel medi ambient i la responsabilitat social corporativa. Les empreses aposten pel mobiliari doficina fabricat amb materials sostenibles que minimitzen limpacte ambiental.

Un altre aspecte important és assegurar-se que els mobles siguin de bona qualitat, ja que això influeix directament en la seva resistència i durabilitat.

On trobar mobles doficina que promouen el benestar dels empleats?

Necessites moblar la teva oficina? A la botiga d’Ofiprix a Madrid trobareu els millors mobles per a un entorn laboral saludable. Des de modernes cadires ergonòmiques a estacions de treball modulars o armaris que permetran als teus empleats treballar de manera còmoda i accessible.

L´equip d´Ofiprix té més de 20 anys d´experiència fabricant mobles d´oficina. A més, treballen sense intermediaris, cosa que fa que els seus preus siguin més assequibles i interessants per a petites i mitjanes empreses.

Necessites ajuda per instal·lar els teus mobles a Madrid? No et preocupis! Si vols podeu contractar el vostre servei d’instal·lació i un equip de professionals s’encarregarà de muntar cadascun dels mobles de la vostra oficina perquè pugueu començar a treballar sense contratemps.

Descobreix com uns mobles amb disseny i fabricació professional poden fer que els teus empleats se sentin més feliços i productius. Visiteu la botiga d’Ofiprix a Madrid o reserveu una cita amb un dels seus assessors!

28006, c/ Comte Peñalver, 59, Madrid. Telèfon: 900 900 750

You may also like

-
00:00
00:00
    -
    00:00
    00:00