Un producte que ha generat una autèntica febre de compres
En els darrers dies, un producte de Lidl ha captat l’atenció de milions de persones a les xarxes socials. És un article que ha generat una autèntica febre de compres en desbloquejar un record de la infància. Aquest fenomen ha posat Lidl al centre de les converses. A més, també ha demostrat el poder de les xarxes socials per influir a les decisions de compra dels consumidors.
El producte de Lidl que està en boca de tothom
El producte en qüestió és un gelat de Lidl que no ha deixat ningú indiferent. És una nova versió dels famosos caramels Pez i ha cridat l’atenció de tothom, sobretot a les xarxes. L’usuari de TikTok Mario Baeza ho ha provat en un dels seus vídeos. Després han estat moltes les persones que s’han animat a comprar-lo. Al supermercat ja és un dels gelats més venuts de l’estiu.
Reaccions dels consumidors
En un dels seus vídeos, Baeza indica que: ‘M’he vingut a Lidl perquè una seguidora m’ha dit que han tret els caramels Pez en versió gelat’. Després de trobar-los, el vídeo no fa res més que millorar. L’usuari segueix dient: ‘A veure: no, no m’ho puc creure. És que a més estan en versió maduixa! És que ni m’esperaré a arribar a casa’. Just després afegeix: ‘Els obriré aquí, ara mateix, al cotxe’.
Valoració del producte
En primer lloc, Baeza ha destacat el preu dels gelats Pez de Lidl, ja que ‘cada caixa costa 1,99 euros i venen quatre’. A més, destaca: ‘No m’ho puc creure, posa Pez’, fent referència a la famosa marca. Després de provar-los, el tiktoker comparteix que: ‘A mi no em sap com el caramel original. Està bo, però pensava que en sabria més’. Després de tastar els de llimona, diu que: ‘Em sap una mica més, no és que sigui una cosa exagerada’. Al vídeo acaba dient: ‘M’ha fet gràcia, m’ha desbloquejat un record de la infància. Suposo que els caramels els seguiran comercialitzant, però fa molt que no els veia’. Res millor que tastar-los a Lidl per transportar-nos a fa uns anys.