Inici » L’augment de nadons entre les influencers i les persones famoses

L’augment de nadons entre les influencers i les persones famoses

by PREMIUM.CAT
una dona amb un nadó als braços i somrient a la càmera amb un coixí darrere i un coixí darrere, Aramenta Dianthe Vail, imatge promocional, fotocòpia, premsa privada

Un fenomen en augment

En les darreres setmanes, s’ha observat un notable augment en el nombre de persones conegudes que han anunciat la seva futura maternitat. Aquesta tendència s’ha vist reflectida en les xarxes socials i en diverses publicacions de revistes de renom.

Diversitat d’enfocaments

Algunes d’aquestes personalitats opten per compartir la notícia de forma pública a través de les xarxes socials, mentre que d’altres prefereixen vendre l’exclusiva a mitjans de comunicació, aprofitant la seva fama per obtenir un benefici econòmic addicional.

Un exemple d’aquesta pràctica és el cas d’Alejandra Rubio, filla de Terelu Campos, que ha anunciat la seva futura maternitat a la portada d’una revista de gran tirada. Aquesta decisió ha generat una gran expectació i ha suscitat diversos comentaris, especialment tenint en compte que la relació de la protagonista amb el pare del nadó és relativament recent i que aquest últim ha estat recentment condemnat per estafa.

Valor econòmic de les exclusives

Segons fonts del sector, les exclusives d’aquest tipus poden arribar a generar ingressos considerables per a les persones implicades. S’estima que les quantitats econòmiques associades a aquestes exclusives poden oscil·lar entre els 80.000 € i els 100.000 €, incloent-hi diverses portades i imatges relacionades amb l’embaràs i el nadó.

Diferents casos, diferents xifres

Un altre exemple rellevant és el de l’Anabel Pantoja, que també ha compartit la notícia del seu embaràs a través d’una revista. Malgrat la similitud en les circumstàncies, s’ha observat una diferència significativa en els ingressos obtinguts en comparació amb altres casos similars.

En aquest sentit, les xifres associades a aquesta exclusiva es situen en una escala considerablement més baixa, segons informacions que apunten a xifres inferiors als 30.000 €.

Reaccions i justificacions

La decisió d’Anabel Pantoja de compartir la seva notícia ha generat diverses reaccions i crítiques. Enfrontant-se a aquestes opinions, la protagonista ha defensat la seva elecció a través de les xarxes socials, argumentant que la seva decisió de vendre l’exclusiva respon a la seva voluntat de proporcionar suport econòmic a la seva família i assegurar un futur estable per al nadó.

Així mateix, ha instat a la consideració i a evitar jutjar les persones en aquesta situació, destacant que la seva decisió no hauria de ser motiu de crítica, sinó de comprensió i empatia.

You may also like

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00