Inici » Mercadona promociona els seus productes a través dels influencers

Mercadona promociona els seus productes a través dels influencers

by PREMIUM.CAT

La influència dels usuaris de xarxes socials

Mercadona és un dels supermercats més coneguts a Espanya. Per això, molts usuaris de diferents xarxes socials com Instagram o TikTok aprofiten les novetats dels seus productes per publicar contingut als seus perfils. Aquests usuaris exerceixen certa influència a l’audiència, tenen milers de seguidors i molts dels seus vídeos es converteixen en virals.

Per aquest motiu, cada cop més, supermercats com Mercadona busquen promocionar els seus productes mitjançant els comptes dels influencers amb més seguidors. Aquests influencers són persones que s’han especialitzat en el contingut de supermercat, parlant de coses com els cosmètics i el menjar sa.

Un exemple d’això és @tipsmariale, que compta amb més de 60.000 seguidors a Instagram. Ella s’ha especialitzat en el contingut de supermercat, parlant de coses com els cosmètics i el menjar sa. En un dels seus vídeos més recents, promociona els congelats de Mercadona com a alternativa a les verdures fresques. La usuària mostra al vídeo diferents productes com ceba, pebrot, bròquil amb col i pastanaga, mongetes, saltat de bolets, samfaina de verdures i graellada.

La usuària ofereix aquests productes com una alternativa, ja que conserven tots els seus nutrients i propietats. A més, destaca que són una elecció intel·ligent per a una dieta equilibrada, ja que tenen una bona relació qualitat-preu.

A més, els congelats de Mercadona són coneguts per ser sense additius i amb bons valors nutricionals. Segons @tipsmariale, aquests congelats no tenen res a envejar a les verdures fresques.

Aquesta opció està guanyant popularitat entre els joves, ja que volen cuidar l’alimentació sense renunciar a la qualitat ni a la comoditat d’aquests productes.

La competència entre influencers i supermercats

En els últims anys, hi ha hagut una gran competència entre influencers i supermercats per promocionar els productes alimentaris i de cosmètica. Les publicacions d’aquests influencers tenen un gran impacte en les decisions de compra dels seus seguidors.

Moltes vegades, són els supermercats qui contacten amb els influencers més destacats per promocionar els seus productes. A vegades, aquests influencers són personalitats artístiques conegudes, mentre que d’altres són persones que s’han fet conegudes per tenir molts seguidors a les xarxes socials.

Els influencers més seguits en relació a les novetats de Mercadona i altres supermercats són @busosreview, @visto.en.mercadona i @mercadona.novedades. Aquest últim compte té més de 600.000 seguidors, gairebé la mateixa quantitat que el perfil oficial de l’empresa.

You may also like

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00