Inici » El Clàssic: Un Espectacle Esportiu que captura l’atenció d’Espanya

El Clàssic: Un Espectacle Esportiu que captura l’atenció d’Espanya

by PREMIUM.CAT

L’enfrontament dels gegants

El partit entre l?Atlètic de Madrid i el Futbol Club Barcelona, ​​dos dels clubs més prestigiosos d?Espanya, s?ha convertit en un esdeveniment esportiu que captiva milions d?aficionats a tot el país. Aquest matx, conegut com “El Clàssic”, és un símbol de rivalitat i passió futbolística, atraient audiències massives que es delecten amb l’espectacle que ofereixen aquests dos colossos del futbol.

Una Audiència Captivada

El partit de diumenge passat entre l’Atlètic i el Barcelona va atreure una audiència massiva, consolidant-se com l’oferta més vista del dia a la televisió. La transmissió conjunta de DAZN LaLiga 1 i DAZN LaLiga 2 va acumular un impressionant 12,3% de quota de pantalla i 1.668.000 espectadors, fet que demostra l’immens atractiu d’aquesta trobada futbolística.

El canal principal, DAZN LaLiga 1, va acaparar la major part de l’audiència amb un 12% de quota i 1.635.000 espectadors, mentre que el canal secundari, DAZN LaLiga 2, va registrar una dada residual de 0,3% i 35.000 espectadors. Aquests números confirmen el domini de DAZN LaLiga 1 i la preferència dels espectadors per la cobertura principal del partit.

Superant la Competència

L’emissió exclusiva de DAZN LaLiga 1 va ser suficient perquè l’Atlètic-Barcelona superés per la mínima Antena 3 Notícies 1, que va arribar a 1.626.000 espectadors. Tot i això, l’informatiu d’Antena 3 ha aconseguit el primer lloc en quota de pantalla amb un notable 17,5%.

El partit de futbol va liderar la franja d’emissió, superant còmodament els principals canals de televisió. L’Atlètic-Barcelona va avantatjar en 2,4 punts La 1 (Telediario 2 + La pel·lícula de la setmana), en tres punts Telecinco (Informatius Telecinco 21h + Supervivents: Connexió Hondures) i en 3,3 punts Antena 3 (Antena 3 Notícies 2 + Secrets de família) durant les gairebé dues hores d’emissió.

A més, el partit es va emportar el minut d’or, aconseguint 1,9 milions d’espectadors a les 21:41h, fet que demostra la seva capacitat per captar l’atenció d’una audiència massiva en un moment clau de la nit.

Un Impacte a les Cadenes

El Clàssic no només va captivar els espectadors, sinó que també va tenir un impacte significatiu a les cadenes de televisió. Les temàtiques de pagament van liderar el dia amb una quota del 15,6%, seguides de Telecinco (9,9%), Antena 3 (9,1%), La 1 (8,7%) i les Autonòmiques (FORTA) amb un 7,6%.

Al mes, Antena 3 es va mantenir com la cadena líder amb un 12,7% de quota, seguida de les temàtiques de pagament (11,8%), Telecinco (10,5%), La 1 (9,1%) , les Autonòmiques (FORTA) amb un 8% i laSexta amb un 6,3%.

Un Espectacle Esportiu Imperdible

L’Atlètic-Barcelona és un espectacle esportiu que transcendeix el futbol. És un esdeveniment cultural que uneix els aficionats de tot el país, creant una atmosfera d’emoció i de passió. La cobertura televisiva del partit permet a milions d’espectadors experimentar la intensitat i el drama d’aquesta trobada èpica des de la comoditat de casa seva.

El Clàssic és un testimoniatge del poder de l’esport per captivar i unir les persones. És un espectacle que seguirà atraient audiències massives en els propers anys, consolidant-se com un esdeveniment esportiu imprescindible en el panorama televisiu espanyol.

You may also like

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00