El record de l’hora de dinar a l’escola
Quan eres petit, segurament recordes que el món es dividia en dos tipus de persones: aquells que es quedaven a dinar al menjador de l’escola i aquells que no. Ara, a la vida adulta, el món s’ha dividit en dos grups ben definits: els que coneixen el famós menú de la Universitat d’Almeria (UAL) i els que no.
El menú que ha conquerit les xarxes socials
El menú de migdia de la UAL, que té un cost de només sis euros, ha causat sensació a les xarxes socials. Amb opcions com patates amb all i pollastre o arròs a la cubana de primer, i pollastre al forn o croquetes de segon, juntament amb crema de postres, aquest menú s’ha convertit en un fenomen viral a les plataformes digitals.
Popularitat inesperada
Tot i que els plats oferts al menjador de la UAL semblen ser comuns, han aconseguit captar l’atenció de milers d’usuaris, incloent-hi estudiants de la universitat, residents locals i una multitud de persones que han quedat captivades per l’oferta de l’equip de cuina UAL, conegut com a ‘Conchi’.
El compte del menjador de la UAL a les xarxes socials, que diàriament anuncia les opcions del menú del dia, és esperat amb gran entusiasme pels seus seguidors. Entre ells hi ha estudiants, residents locals i una àmplia audiència que ha quedat fascinada per l’oferta culinària de l’equip ‘Conchi’.
El llenguatge propi dels seguidors
A més de la seva popularitat, els menús de la UAL han donat lloc a un llenguatge propi entre els seus seguidors per referir-se als plats. La paraula més destacada és ‘tillas’, una forma col·loquial d’esmentar les ‘natillas’, les postres estrella dels menús diaris. Aquesta argot gastronòmica s’estén fins i tot a la manera com s’esmenten els plats, utilitzant només les últimes síl·labes de les paraules.
L’equip darrere l’èxit
L’equip de cuina del menjador de la UAL, conegut com a ‘Conchi’, està compost per Magdalena, Delia i Carmen. Aquest trio de cuineres ha estat fonamental en l’èxit i la popularitat dels menús de la UAL, fins i tot aconseguint crear un vocabulari propi entre els seus seguidors.