Una setmana estel·lar a Antena 3
El popular programa ‘El Hormiguero’, presentat per Pablo Motos, s’apropa a una setmana plena de sorpreses amb una selecció d’invitats que prometen emocionar els espectadors. Del 26 al 29 de maig, les estrelles del món de la música i la pantalla gran prendran el plató d’Antena 3.
Emilia obre la setmana amb el seu nou senzill
La primera convidada a encetar aquesta setmana especial serà la cantant Emilia, qui compartirà el seu nou senzill ‘Blackout’, una col·laboració amb les artistes Nicki Nicole i Tini. A més, els espectadors podran escoltar sobre la seva imminent gira per Espanya, que ha generat una gran expectació.
Luke Evans, un viatge personal
El dimarts, el carismàtic Luke Evans, reconegut per la seva versatilitat a la gran pantalla, visitarà el programa. L’actor gal·lès presentarà la seva autobiografia, ‘El chico de los valles de Gales. Mi viaje inesperado’, que reflexiona sobre la seva vida i carrera. Evans, conegut per films com ‘Dràcula: la llegenda mai explicada’ i ‘Els tres mosqueters’, aprofitarà la seva estada a Madrid per signar exemplars durant la Fira del Llibre.
Elsa Pataky i ‘Matices’
El dimecres, la talentosa Elsa Pataky prendrà el relleu a ‘El Hormiguero’. L’actriu espanyola parlarà sobre la seva nova sèrie ‘Matices’, que es llançarà el 5 de juny a SkyShowtime. Aquesta producció gira al voltant d’un grup de pacients que es reuneixen en una bodega per completar un tractament amb un psiquiatre carismàtic.
Aitana tanca la setmana amb un nou àlbum
Finalment, la setmana es tancarà amb Aitana, qui presentarà el seu nou disc ‘Cuarto Azul’, que s’estrenarà el 30 de maig. La jove artista, que ha captivat el públic amb el seu talent, també compartirà detalls sobre la seva pròxima gira ‘Metamorfosis Season’, que inclourà actuacions en grans escenaris com l’Estadi Olímpic de Barcelona i el Metropolitano de Madrid.
Un èxit rotund en audiència
El programa ‘El Hormiguero’ ha culminat recentment la seva millor setmana de l’any, superant els 2,1 milions de seguidors i aconseguint un impressionant 16,8% de quota de pantalla. Amb més de 4,7 milions d’espectadors únics, el programa ha demostrat ser un dels més potents de la televisió espanyola, consolidant el seu avantatge respecte a la competència.