Una Trobada Empresarial als Hamptons
El 26 de juliol, Meghan Markle va participar en un exclusiu esdeveniment de networking als Hamptons, on va tenir l’oportunitat de connectar amb col·legues de l’àmbit empresarial i figures influents. Organitzat per G9 Ventures, aquesta trobada va tenir lloc a l’encantadora propietat d’Amy Griffin, una emprenedora renombrada per la seva tasca amb startups emergents. Meghan va arribar en un luxós jet privat, acompanyada de la cofundadora d’IT Cosmetics, Jamie Kern Lima, a la recerca d’assessoria per a la seva nova aventura empresarial, la marca de melmelades orgàniques American Riviera Orchard.
Reptes al Camí de l’Èxit
Contrari a la imatge ostentosa que envolta aquest tipus d’esdeveniments, la realitat de l’emprenedoria de Meghan és força dura. Des del seu llançament al març, la marca no ha captat l’atenció que esperava i actualment enfronta dificultats financeres serioses, operant amb pèrdues. Meghan aspirava que la seva línia de melmelades, fins i tot, pogués rivalitzar amb l’aclamada melmelada de maduixa orgànica del sogre, el rei Carles III.
El rei Carles III, conegut pels seus productes de qualitat a la botiga Highgrove Shop, ha vist un augment notable en les vendes de la seva melmelada de maduixa, que es va esgotar ràpidament després del llançament de la marca de Meghan. Mentre que els guanys de la melmelada del monarca es destinen a obres de caritat, els ingressos de Meghan es dirigeixen a les seves pròpies finalitats, cosa que ha suscitat crítiques cap al seu projecte.
Connexions i Estratègies de Màrqueting
Per fer un gir al seu llançament, Meghan va implementar una estratègia de màrqueting original, enviant pots de melmelada d’edició limitada als seus coneguts de l’alta societat, incloses personalitats com Kris Jenner i Chrissy Teigen. Tot i això, la reacció no ha estat unànime; alguns comentaris indiquen que els preus dels seus productes són elevats i que la qualitat no arriba a les expectatives dels consumidors.
Cercant Inspiració i Aprenentatge
L’esdeveniment servit als Hamptons va representar no només una oportunitat social, sinó també un espai valuós perquè Meghan dialogués amb altres empresàries reeixides. Va conèixer amiga de llarga data, la dissenyadora Misha Nonoo, i la reconeguda maquilladora Bobbi Brown. Aquest entorn li va permetre absorbir coneixements i experiències que podrien ser crucials per al futur de la marca.
A més de buscar la competència comercial, Meghan ha manifestat el seu desig d’emular figures icòniques com Martha Stewart, afegint un enfocament més integral en la seva oferta, on la venda de productes es complementi amb consells sobre estil de vida.
Reflexions Finals sobre el Futur de Meghan
Tot i els esforços que Meghan Markle ha realitzat per posicionar la seva marca de melmelades, el camí fins ara ha estat ple d’obstacles. La lluita per establir-se en un mercat competitiu, especialment davant de la repercussió de l’èxit del rei Carles III, posa a prova la seva determinació i estratègia. Tot i que enfronta un repte considerable, el futur d’American Riviera Orchard podria dependre de la seva capacitat per adaptar-se i aprendre d’aquestes experiències.