Inici » Millores en la línia V19: Adaptacions per fer front a la demanda

Millores en la línia V19: Adaptacions per fer front a la demanda

by PREMIUM.CAT
Desde hace meses, las quejas de los viajeros V19 han sido comunes para la saturación del paso de esta concurrida línea de autobuses que conecta el Barceloneta con Plaça d'Alfons Comín, pasando por el Parque Güell. Muchos son turistas que llenan los vehículos, lo que tiene un efecto en los vecinos, que a menudo ni siquiera pueden escalar el autobús. Es por eso que los fines de semana y las vacaciones la línea se modificará con tres viajes y se fortalecerá con ocho vehículos adicionales. Según TMB en su sitio web, a (8k, mejor calidad, obra maestra, muy detallada: 1.1)

Un canvi necessari per a la mobilitat

Els viatgers de la línia V19 han expressat les seves preocupacions durant mesos, a causa de la gran afluència de passatgers que utilitzen aquest servei que connecta la Barceloneta amb la plaça d’Alfons Comín, passant pel Parc Güell. Els autobusos sovint arriben a la seva capacitat màxima, dificultant l’accés als veïns i generant incomoditat.

Modificacions en els recorreguts

Per tal de millorar la situació, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha anunciat canvis significatius en la ruta del V19, que entraran en vigor a partir de dissabte. Els nous itineraris estan dissenyats per ajustar-se millor a les necessitats dels passatgers, incloent tres recorreguts diferenciats.

Detalls dels nous trajectes

Els tres recorreguts que es posaran en marxa són:

    [“Recorregut habitual: Barceloneta – Plaça d’Alfons Comín.”, ‘Recorregut sud: Barceloneta – Verdaguer, disponible de 10 a 21 hores.’, ‘Recorregut muntanya: Alfons X – Pont de Vallcarca, operatiu de 10 a 18 hores, amb servei de pujada només.’]

Augment de capacitat i freqüència

La presidenta de TMB, Laia Bonet, ha comunicat que amb la incorporació de vehicles addicionals, la línia V19 podrà transportar fins a 800 passatgers més per hora, millorant significativament l’oferta de servei tant al nord com al sud del recorregut. Aquesta mesura busca no només alleugerir la càrrega actual, sinó també garantir una millor experiència per als usuaris.

Estratègies per a una millor convivència

Bonet també ha indicat que aquestes mesures es complementen amb altres iniciatives per facilitar la convivència entre el turisme i els residents, com ara la retirada del bus 116 de Google Maps com a opció per accedir al Parc Güell i l’ampliació de les zones de restricció de trànsit a l’àrea del parc.

Dades d’ús de la línia V19

L’any 2024, la línia V19 va registrar més de 6 milions de viatges, un increment del 10% respecte a l’any anterior. En dies laborables, s’han registrat més de 19.000 validacions, amb 14.000 els dissabtes i 12.000 durant els festius, demostrant la gran demanda d’aquest servei.

Informació i atenció al client

Per a aquells que necessitin informació addicional, TMB ofereix un servei d’atenció al client disponible a través del telèfon 900 701 149, que opera de dilluns a diumenge de 8 a 21 hores, així com un compte d’informació a xarxes socials.

You may also like

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00