Inici » Sitges impulsa la seva imatge turística a nivell global

Sitges impulsa la seva imatge turística a nivell global

by PREMIUM.CAT
El departamento de turismo del Ayuntamiento de Sitges fortalece su estrategia para consolidar el posicionamiento turístico de la ciudad, tanto a nivel nacional como internacional. Esta primavera, se está llevando a cabo un conjunto de acciones promocionales para posicionar a los sitios como un destino turístico de calidad y versátil, tanto para el público de vacaciones como para el turismo de las reuniones y eventos (ratones). Sitges ha estado presente en el evento All About People en Costa Brava, un foro int (8k, mejor calidad, obra maestra, muy detallada: 1.1)

Un nou enfocament en el turisme de qualitat

L’Ajuntament de Sitges ha llançat una iniciativa renovada per reforçar la seva presència com a destí turístic, amb una atenció especial tant al mercat nacional com internacional. Aquesta primavera, s’han programat diverses accions que busquen posicionar la vila com un lloc d’atracció turística versàtil i de qualitat, adequat tant per a viatgers d’oci com per a professionals del sector MICE (reunions, incentius, congressos i esdeveniments).

Esdeveniments clau per a la promoció de Sitges

La vila ha estat present en esdeveniments destacats, com el fòrum All About People, celebrat a la Costa Brava, on es va donar a conèixer davant d’agències britàniques especialitzades en turisme de reunions. A més, recentment s’ha gravat un episodi del programa ‘Aquí La Tierra’ de TVE, que mostrarà la rica cultura, paisatges i gastronomia de la zona. La participació en la jornada professional del Spain Convention Bureau a Múnic també ha estat un pas important per presentar l’oferta MICE de Sitges al públic alemany.

Col·laboracions internacionals per potenciar el turisme

Durant el mes de maig, les accions de promoció continuaran amb un viatge de familiarització per agents de viatge i mitjans de Moldàvia i Ucraïna, organitzat conjuntament amb l’Agència Catalana de Turisme. Aquesta acció coincideix amb la nova connexió aèria entre Chisinau i Barcelona, la qual pot facilitar l’arribada de nous visitants.

Futur immediat i esdeveniments planificats

Del 16 al 19 de maig, Sitges participarà al Workshop M&I MICE & Luxury Forum, on podrà connectar amb professionals de mercats europeu i nord-americà. A més, el 21 de maig, la vila rebrà una delegació de turistes noruecs per compartir el seu model de gestió turística i el seu patrimoni cultural.

Cap a un turisme sostenible i enogastronòmic

A finals de maig, el 27, es durà a terme una jornada de benchmarking, col·laborant amb l’Agència Catalana de Turisme i la Diputació de Barcelona. Aquesta reunió servirà per intercanviar bones pràctiques en turisme sostenible i cultural amb altres destinacions turístiques. A més, de cara al juny, es preveu una continuïtat en la promoció de Sitges amb una especial atenció a l’enogastronomia, aprofitant que Catalunya ha estat nomenada Regió Mundial de la Gastronomia 2025.

Accions previstes per a la promoció gastronòmica

Entre les accions planificades, s’inclouen viatges de familiarització per agents internacionals especialitzats i la participació en la trobada Tasty Catalunya, un esdeveniment enfocat en la gastronomia que reforçarà la imatge de Sitges com a destinació gourmet.

You may also like

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00