Inici » Sitges Next: El Festival que Redefineix la Comunicació

Sitges Next: El Festival que Redefineix la Comunicació

by PREMIUM.CAT
El Sitges Next Communication Innovation Festival ha anunciado el programa de su décima edición, que tendrá lugar el 8 y 9 de mayo en el Casino Prado. Durante los dos días, unos veinte profesionales de la comunicación y nuevas tecnologías abordarán nuevos códigos de marca para relacionarse con los consumidores y el público. Este año, el programa Pivota en diferentes etapas de comunicación: nuevas narrativas, con un énfasis especial en la inteligencia artificial; LE (8k, mejor calidad, obra maestra, muy detallada: 1.1)

Una Celebració de la Innovació

El festival Sitges Next, dedicat a la innovació en el camp de la comunicació, s’apropa a la seva desena edició amb una programació fascinant que se celebrarà els dies 8 i 9 de maig al Casino Prado. Aquest esdeveniment reunirà una selecció de professionals destacats del sector per explorar les noves dinàmiques que estan modelant les relacions entre les marques i els consumidors.

Temes Centrals del Festival

En aquesta edició, el focus del programa se centrarà en diversos aspectes de la comunicació contemporània, incloent les narratives emergents amb un especial interès en la intel·ligència artificial, així com les eines i tècniques que s’estan aplicant en el món comunicatiu. A més, es presentaran escenaris futurs que il·lustren com aquestes innovacions poden ser implementades de manera efectiva.

Comentaris del Curador

El creatiu Enric Nel·lo, que exerceix de curador del festival, destaca: ‘La programació d’enguany és una magnífica ocasió per descobrir noves tendències i idees innovadores, així com per experimentar amb llenguatges narratius que estan transformant el panorama de la comunicació. Les noves tecnologies jugaran un paper clau en la forma com les marques interactuen amb el seu públic.’

Experts Presentadors

Un grup variat de ponents d’excel·lència compartirà els seus coneixements i experiències durant el festival. Entre ells es troben professionals de renom com:

    [‘Fabiana Aguilar, dissenyadora gràfica i fundadora de Doppamine.’, ‘Hugo Barberà, expert en IA i cofundador d’HumAIn.’, ‘Daniel Calabuig, innovador en narratives digitals.’, ‘Marina Chillón, arquitecta i creadora d’ArqiuitectIA.’, ‘Rubén Cruz, director creatiu de The Clueless.’, ‘Melissa Diago, artista visual i fundadora de Maison.’, ‘Aura Díez, directora creativa de Sunomono Films.’, ‘Aleix Gabarré, cap d’estratègia a Summa Branding.’, ‘Josep Maria Ganyet, consultor expert.’, ‘Montse Jodar, cap de màrqueting a Grupo Cacaolat.’, ‘Àlex Marull, cofundador d’AIgency.’, ‘Diana Núñez, directora d’art de The Clueless.’, ‘Carles Ortet, CEO de Zoopa Agency.’, ‘Genís Pena, project manager de Gallery Sessions.’, ‘Josep Maria Piera, publicitari i cofundador de Humansdid.’, ‘David Pueyo, cap de Havas Play Spain.’, ‘Pedro Serrahima, expert en experiència del client a Telefónica.’, ‘Juan Sevilla, director creatiu a Wieden + Kennedy.’, ‘Isabelita Virtual, innovadora en creativitat.’, ‘Julio Wallawitz, publicitari i cineasta, cofundador de Humansdid.’]

Un Públic Divers

Els continguts del festival són dissenyats no només per als professionals de la comunicació, el màrqueting i la publicitat, sinó que també s’adrecen a experts d’altres disciplines com l’arquitectura, l’enginyeria i la tecnologia, promovent així un diàleg interdisciplinari que enriquirà les experiències de tots els assistents.

Mirant Cap al Futur

Amb aquesta nova edició, Sitges Next no només celebra una dècada d’innovació, sinó que també marca un nou començament per a les converses sobre comunicació i tecnologia, preparant el camí per a les futures generacions de professionals.

You may also like

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00