Supervivents: Terra de Ningú triomfa novament
L’exitós reality show Supervivientes 2024 manté el seu lideratge a la cadena Telecinco. En la seva emissió de Terra de Ningú, va assolir una quota d’audiència del 15.1% i va atreure 1.142.000 espectadors, superant la seva competència.
Desenvolupament de la gala
Amb la presentació de Carlos Sobera, la gala del programa va registrar una lleugera disminució en comparació de la setmana anterior, obtenint un 15.1% de quota. Tot i això, va mantenir el lideratge nocturn, posicionant-se com la principal opció televisiva de dimarts.
Competència al prime time
A la mateixa franja horària, Supervivientes: Tierra de Ningú va superar la sèrie Germans amb un avantatge de vuit dècimes, consolidant la seva posició com l’opció preferida del públic. Addicionalment, Germans va experimentar un notable creixement en la seva audiència.
Altres opcions televisives
La pel·lícula El secret d’una obsessió a La 1 va duplicar l’audiència de Balla com puguis per ubicar-se com la tercera opció a la nit. Mentrestant, la batalla entre laSexta i Cuatro va evidenciar el lideratge de Qui vol ser milionari? en el segon lliurament.
Incidència de la Champions League
L’emocionant partit Reial Madrid – Manchester City de la Champions League va impactar a les ofertes televisives en obert, reflectint una disminució en l’audiència de programes com El Hormiguero i l’Exprés de Supervivents.
Resultats a la tarda
A la tarda, el programa TardeAR de Telecinco va aconseguir la seva millor dada històrica d’audiència amb un 12.8% de quota, superant el seu principal competidor, I ara Sonsoles de Antena 3.
Dades d’audiència destacades
Entre els programes amb millor quota de dimarts per cadenes hi ha La ruleta de la sort d’Antena 3 amb un 22.7%, seguit pel programa Aruser@s de laSexta amb un 15.8% i Vegem de Telecinco amb un 15.4%.
Minut d’or i cadenes
El minut d’or va correspondre al programa Pasapalabra d’Antena 3, amb un 24.3% de share. Pel que fa a les cadenes, Antena 3 va liderar amb un 13,7% de quota, seguit per Telecinco amb un 11,6%.
Dades d’audiència per franges horàries
Els programes destacats al prime time inclouen El Hormiguero amb un 12.9% de quota, Germans amb un 12.9%, Supervivents exprés amb un 9.9%, entre d’altres.
Informatius més vistos
Als informatius, va destacar l’alta audiència d’Antena 3 Notícies 1 amb un 23.1% de share a la franja de sobretaula, seguit per Antena 3 Notícies 2 amb un 15.4% al prime time.