Inici » Tarragona brilla com a destinació cultural al País Basc

Tarragona brilla com a destinació cultural al País Basc

by PREMIUM.CAT
Una escena vibrante que muestra la promoción cultural y eno-gastronómica de Tarragona en el País BASC. El escenario es la escuela de cocina moderna y elegante 'mimo mide la experiencia', llena de luz natural que se transmite a través de grandes ventanas. En primer plano, un chef carismático, vestido con un uniforme blanco crujiente, se dedica a una demostración de 'showcoking', que prepara hábilmente 'recetas romanas' tradicionales con ingredientes frescos y coloridos colocados en una mesa de madera pulida. A su lado, un maestro pastelero, adornado en un clásico delantal negro, organiza ingeniosamente pasteles exquisitos que reflejan la rica herencia culinaria de Tarragona. El telón de fondo presenta una gran pancarta que muestra las palabras 'Tarragona, Patrimoni de la Humanitat', enfatizando el significado histórico de la ciudad. Los influenciadores y periodistas, incluidos 'Donosti Foodies' y 'Eneko Cook', se reúnen, capturando el momento con sus cámaras y teléfonos inteligentes, sus expresiones una mezcla

Una immersió en la cultura tarragonina

Recentment, Tarragona ha buscat fer-se un nom al País Basc, presentant-se com un destí ric en cultura i gastronomia. Aquesta iniciativa, liderada pel Patronat Municipal de Turisme, va tenir lloc en un esdeveniment destacat a l’escola de cuina ‘Mimo Bite The Experience’, on es va reunir una selecció de mitjans i influencers de renom com ‘Discover San Sebastian’ i ‘Eneko Cook’.

Un showcooking que sorprèn els assistents

L’acte va incloure un showcooking fascinant, on un xef expert va preparar plats inspirats en la gastronomia romana, maridats amb vins locals de la regió. La primera tinenta d’alcalde, Montse Adan, va ser la veu que va guiar els assistents a través del patrimoni material i immaterial de la ciutat, ressaltant la seva rica història.

Reforçant la identitat tarragonina

Adan va subratllar que aquesta acció forma part d’una estratègia més àmplia per potenciar la visibilitat de Tarragona com a destinació ideal, tant per escapades curtes com per estades més llargues, especialment durant períodes clau com la Setmana Santa.

Impacte mediàtic i estratègies de promoció

Aquesta promoció al País Basc és només una de les moltes iniciatives que el Patronat ha posat en marxa per desestacionalitzar el turisme a Tarragona. L’estratègia va començar amb una acció a Madrid, seguida d’una altra a Saragossa, on es va presentar el llegat cultural i gastronòmic de la ciutat a mitjans de comunicació com ‘El País’ i ‘ABC Viajes’.

Resultats mesurables

Els resultats d’aquestes accions són notables. L’esdeveniment de Madrid va aconseguir una audiència de més de 6 milions de visualitzacions a través de diferents articles i reportatges, destacant el gran interès generat per Tarragona com a destinació turística.

El futur de la promoció turística

Amb un impacte mediàtic valorat en més de 600.000 euros, les accions de promoció de Tarragona continuaran enfocades a atraure visitants durant tot l’any. La ciutat està decidida a mantenir-se en la ment dels viatgers com una destinació cultural imprescindible, i les seves accions estratègiques ho demostren.

You may also like

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00