Inici » Una Nova Era Gastronòmica: ‘Gust de Lleida’ Impulsa la Cuina Local

Una Nova Era Gastronòmica: ‘Gust de Lleida’ Impulsa la Cuina Local

by PREMIUM.CAT
Una escena vibrante en la 'Molí de L’Oli de la Pobla de Segur', donde se está llevando a cabo la presentación nacional de 'Gust de Lleida'. El lugar está adornado con vigas rústicas de madera y grandes ventanas que permiten la luz natural, creando una atmósfera cálida y acogedora. En primer plano, 'Joan Talarn', el presidente del Diputació de Lleida, se encuentra con confianza en un podio, flanqueado por 'Marc Baró', el alcalde de Pobla de Segur, se dedicó a una apasionada discusión sobre la nueva marca agro-feod. La audiencia, que consta de más de cien 'productores', 'restauradores' y 'profesionales', está sentado en mesas elegantemente arregladas, escuchando atentamente. Los destacados 'chefs con estrellas Michelin' son visibles entre los asistentes, agregando un toque de prestigio culinario al evento. Las pancartas con el logotipo de 'Gust de Lleida' se muestran prominentemente, simbolizando el objetivo de la iniciativa de promover productos agro de alta calidad de la región de Lleida, el 'Pirineu' y 'Aran

Presentació de ‘Gust de Lleida’: Un Pas Endavant per a l’Agroalimentació

La Diputació de Lleida ha marcat un nou rumb en la promoció dels productes locals amb el llançament de la marca ‘Gust de Lleida’, presentat en un esdeveniment celebrat al Molí de l’Oli a la Pobla de Segur. Més d’un centenar de professionals del sector, incloent productors i restauradors, s’han reunit per celebrar aquesta iniciativa que busca destacar la riquesa gastronòmica de la regió.

L’Impacte de la Marca en el Futur Gastronòmic

Joan Talarn, president de la Diputació, va obrir l’esdeveniment amb un missatge potent sobre la importància de ‘Gust de Lleida’. ‘Volem elevar el perfil de les nostres propostes gastronòmiques’, va afirmar, subratllant que aquesta marca encapsula ‘l’essència de la nostra terra i la dedicació de la nostra gent’.

Un Compromís amb la Qualitat i la Sostenibilitat

Talarn va convidar a tots els productors a unir-se a aquesta iniciativa, ressaltant que ‘és el moment d’unir esforços per promoure el que tenim de millor’. L’objectiu és que ‘Gust de Lleida’ esdevingui un pilar essencial en el desenvolupament territorial i la sostenibilitat de la regió.

Reconeixement del Territori i la Cultura Culinària

L’alcalde de la Pobla de Segur, Marc Baró, va expressar la seva satisfacció per acollir aquest esdeveniment, destacant que ‘fer-ho des del Pirineu és un testimoni del compromís amb les nostres comarques de muntanya’. Va afegir que ‘el gust de Lleida és un reflex de la nostra història i del paisatge que ens envolta’.

Debats sobre la Identitat Culinària Catalana

El programa de la jornada va incloure dues taules rodones que van abordar temàtiques crucials per a la gastronomia catalana. La primera va explorar la identitat culinària del país amb xefs reconeguts com Joel Castanyé i Martina Puigvert, que van compartir les seves experiències amb el producte local.

La Presentació de ‘Gust de Lleida’

La segona taula va ser dedicada a la presentació formal de la marca, la qual està dissenyada per promoure productes agroalimentaris de Lleida amb un enfocament en la qualitat, la sostenibilitat i l’arrelament territorial. Diversos agents del sector van participar en un diàleg enriquidor sobre el futur de la producció alimentària a la regió.

Un Tancament Gastronòmic

La jornada es va concloure amb un dinar preparat per Pallars Gastronòmic, en col·laboració amb alumnes de l’Escola d’Hostaleria del Pallars, que va oferir un tast dels millors productes locals, mostrant la diversitat i l’excel·lència dels sabors de Lleida.

You may also like

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00