Inici » Xiaomi s’endinsa a la indústria automotriu amb raons justes

Xiaomi s’endinsa a la indústria automotriu amb raons justes

by PREMIUM.CAT
un parell de cotxes blaus aparcats dins d'un edifici al costat d'una multitud de persones al seu voltant davant d'un cartell, Cui Bai, m, una foto d'estoc, premsa privada

El creixement de Xiaomi al mercat europeu

Fa no gaire temps, molt pocs europeus, i en particular espanyols, estaven familiaritzats amb Xiaomi. Tot i això, aquest gegant xinès de la tecnologia ha aconseguit en poc temps posicionar-se no només com un referent a la Xina, el mercat més gran del món, sinó també en altres mercats internacionals significatius.

Xiaomi i la indústria automotriu: una inesperada incursió

Pocs podrien haver anticipat fa uns anys que Xiaomi s’aventuraria al sector automobilístic, un camp dominat per marques establertes i tradicionals. L’arribada dels vehicles elèctrics ha obert la porta a nous competidors, facilitant que fabricants com Xiaomi trobin oportunitats per destacar amb productes que ofereixen una qualitat a bon preu.

Presentació del SU7: primer cotxe elèctric de Xiaomi

En el primer esforç dins d’aquesta indústria, Xiaomi ha llançat el SU7, una berlina completament elèctrica que ja està a la venda a la Xina. Aquest model ha captat una gran atenció en poc temps. Tot i això, per als qui viuen a Europa, l’espera continuarà fins al 2025, quan s’espera que el model sigui llançat en aquest continent.

Plans futurs: nous models a l’horitzó

Conscient de la necessitat de diversificar la seva oferta, Xiaomi ja desenvolupa dos nous models. El primer serà un SUV elèctric que competirà directament amb models com el Tesla Model 3. Tot i que encara no té un nom concret, se sap que aquest vehicle buscarà posicionar-se com un seriós competidor al mercat.

Explorant noves tecnologies: l’EREV

El tercer projecte de Xiaomi és notablement diferent. Aquest no serà un altre cotxe elèctric pur, sinó un EREV (vehicle elèctric de rang estès). Aquests vehicles combinen un motor elèctric amb un de combustió i ofereixen una autonomia superior a 1.000 quilòmetres segons el cicle d’homologació xinès, el CLTC, encara que aquest és menys exigent que l’estàndard europeu, el WLTP.

Innovació i adaptació en un mercat competitiu

La incursió de Xiaomi a la indústria automotriu subratlla la seva capacitat per innovar i adaptar-se a les demandes del mercat. Igual que a la seva entrada al mercat de la tecnologia, Xiaomi demostra que pot competir eficaçment amb marques tradicionals en oferir productes que combinen qualitat i preu en una indústria tan competitiva com la dels automòbils.

You may also like

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00