Inici » L’Èxit de Toyota al Mercat d’Automòbils Europeu

L’Èxit de Toyota al Mercat d’Automòbils Europeu

by PREMIUM.CAT

Toyota al Mercat Europeu

Toyota és una marca consolidada a les carreteres europees, amb una llarga trajectòria en un mercat que presenta particularitats úniques en comparació amb altres mercats a nivell mundial.

Diversitat en Preferències

El mercat europeu és divers, amb peculiaritats que influeixen a les preferències dels consumidors. Models que tenen èxit a països com Espanya, Itàlia o Portugal poden tenir una presència limitada en nacions com Alemanya, Països Baixos o Suècia, entre d’altres.

Tot i que els cotxes elèctrics no tenen una gran presència als països del sud d’Europa, el Tesla Model I, un SUV completament elèctric, va ser el cotxe més venut a Europa al mes de març, cosa que demostra la singularitat del mercat europeu.

Preferència per Carrosseries Específiques

Al mercat europeu, els urbans, compactes, i utilitaris tenen una presència significativa en comparació amb altres tipus de carrosseries. Aquesta preferència es reflecteix a la llista dels 10 cotxes més venuts a Europa al març, on cinc són utilitaris, dos són SUV compactes, dos són SUV urbans, i un és un compacte.

Èxit del Toyota Yaris

El Toyota Yaris ha aconseguit posicionar-se al Top 10 dels cotxes més venuts a Europa el tercer mes del 2024. Tot i que va ocupar la desena posició amb poc més de 19.000 vendes, aquest èxit és significatiu per a la marca japonesa, ja que demostra la creixent acceptació del seu utilitari híbrid al mercat europeu.

Tot i que el Yaris es troba per sota del Tesla en termes de vendes, la seva consolidació al mercat europeu és una clara indicació de l’impacte positiu que els utilitaris híbrids de Toyota estan tenint al continent.

You may also like

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00