Inici » Peugeot opta per una estratègia a llarg termini amb el seu model 2008

Peugeot opta per una estratègia a llarg termini amb el seu model 2008

by PREMIUM.CAT

Peugeot, un fabricant líder a Europa

Peugeot és reconeguda com un dels fabricants europeus més importants i té una gran quota de mercat als principals països europeus. La marca francesa, amb una llarga història al vell continent, ha decidit seguir els passos d’altres fabricants i adoptar una estratègia a llarg termini amb alguns dels seus models.

Els canvis en el mercat de vehicles elèctrics

En els últims anys, molts fabricants, incloent Peugeot, havien anunciat plans per reemplaçar els seus models de combustió per vehicles elèctrics. No obstant això, els vehicles elèctrics no han tingut l’èxit esperat a Europa i l’entrada en vigor de la nova normativa Euro 7 s’ha ajornat. Això ha portat Peugeot a prendre una decisió lògica amb un dels seus models més venuts a Europa.

El model 2008, un èxit per Peugeot

El model 2008 de Peugeot és un SUV urbà que ha estat un gran èxit per la marca francesa a Europa. Recentment, ha rebut una actualització de meitat de cicle, i inicialment estava previst que finalitzés la seva vida comercial el 2027. No obstant això, Peugeot ha decidit allargar la vida comercial d’aquest model fins al 2029.

Una nova generació en preparació

Peugeot està treballant en una nova generació del model 2008 per mantenir-lo competitiu en el mercat. Aquesta nova versió inclourà canvis estètics, tecnològics i mecànics per satisfer les demandes dels clients. Allargar la vida comercial d’aquest model permetrà a Peugeot treballar en aquesta nova generació sense pressa.

You may also like

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00