La nova plataforma d’àudiovisuals 3Cat
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha llançat amb gran èxit la seva nova plataforma d’àudiovisuals, 3Cat. Des del seu llançament fa 6 mesos, la plataforma ha aconseguit superar els 100 milions de reproduccions, arribant a un total de 103.595.810. Aquesta plataforma destaca per la seva gran varietat de continguts i millora de l’accessibilitat a les produccions de temporades anteriors. Amb més de 330.000 hores de produccions de qualitat, 3Cat s’ha convertit en un referent en el món de l’àudiovisual català.
Continguts populars i diversitat
Els continguts més consumits a 3Cat són les apostes d’entreteniment com el reality show d’aventures ‘La travessa’, presentat per Laura Escanes, que acumula més d’1,5 milions de reproduccions des de la seva estrena. A més, la nova sèrie de Carles Porta, ‘Tor’, ha estat un gran èxit, amb gairebé 500.000 reproduccions durant la seva primera setmana. A més dels continguts populars, 3Cat ofereix una gran varietat de continguts per a tots els públics, incloent-hi programes dirigits al públic infantil, jove i adult, així com sèries familiars i documentals.
Consum i creixement
3Cat ha aconseguit un consum mensual rècord, amb més de 3,5 milions d’hores consumides en català a la plataforma. Això representa una mitjana de 120.000 hores diàries. A més, més de 900.000 usuaris s’han registrat a la plataforma per guardar les seves preferències i consumir els continguts preferits, ja sigui en directe o a la carta. El consum de continguts en demanda representa el 65% del total. Amb l’estrena de la plataforma, el canal infantil SX3 ha experimentat un creixement del 21%, amb un augment del 18% en les reproduccions de vídeo. Això demostra que 3Cat s’ha convertit en un dels principals referents de continguts audiovisuals en català.