Inici » Els treballadors del 112 lluiten per millorar el servei d’emergències a Catalunya

Els treballadors del 112 lluiten per millorar el servei d’emergències a Catalunya

by premium.cat
una gran sala llena de gente sentada en escritorios y trabajando en computadoras frente a ellos, con una gran multitud de personas al fondo, Dahlov Ipcar, ultra gran angular, una foto con cambio de inclinación, escuela del Danubio

Els treballadors del 112 reclamen la internalització del servei

Els treballadors del 112 de Reus (Tarragona) i Zona Franca de Barcelona estan lluitant per millorar el servei d’emergències a Catalunya. Els sindicats representants dels treballadors han explicat que preveuen noves mobilitzacions per seguir reclamant la internalització del servei. Aquesta demanda ha estat presentada als grups parlamentaris per tal de conscienciar sobre la necessitat de millorar les condicions laborals dels treballadors del 112.

La falta de personal crònica afecta el servei d’emergències

Els treballadors del 112 denuncien una manca de personal crònica que repercuteix en la pèrdua de trucades d’emergències importants. Aquesta situació afecta la capacitat de resposta davant d’incendis, violències de gènere i altres situacions d’emergència. Els treballadors reclamen una solució immediata per millorar aquesta situació i garantir un servei d’emergències professional i eficient.

La necessitat de la internalització del servei

Els treballadors del 112 demanen la internalització del servei per garantir una millor gestió i una major responsabilitat directa de la Generalitat. Actualment, el servei està gestionat per una empresa externa, però els treballadors consideren que aquesta opció no és la més adequada per garantir un bon servei d’emergències. La internalització del servei permetria millorar les condicions laborals dels treballadors i garantir una millor resposta davant d’emergències.

La precarietat laboral i salarial dels treballadors del 112

Els treballadors del 112 també denuncien la precarietat laboral i salarial a la qual estan sotmesos. Els torns de nit es cobren a un preu molt baix i els caps de setmana treballats no són remunerats adequadament. A més, hi ha hagut casos d’assetjament laboral i sexual dins del servei, els quals no han estat prou atesos per l’empresa. Els treballadors demanen un conveni propi i millors condicions laborals per garantir una millor conciliació familiar i un servei d’emergències de qualitat.

Conclusió

Els treballadors del 112 estan lluitant per millorar el servei d’emergències a Catalunya. Reclamen la internalització del servei per garantir una millor gestió i una major responsabilitat directa de la Generalitat. A més, denuncien la falta de personal crònica, la precarietat laboral i salarial, així com els casos d’assetjament laboral i sexual. És necessari prendre mesures urgents per millorar les condicions dels treballadors del 112 i garantir un servei d’emergències professional i eficient.

You may also like

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00